Το μάθημα της ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ πρέπει να παραμείνει σαν μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο και να μη γίνει ενοποίηση θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης ώστε κάποιος μαθητής που ενδιαφέρεται για Ιατρικές σπουδές να κάνει Χημεία και Βιολογία, ενώ κάποιος που ενδιαφέρεται για τους διάφορους άλλους επιστημονικούς κλάδους να κάνει κυρίως το μάθημα της Α.Ε.Π.Π.ΤΕΛΟΣ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 3 ΤΑΞΕΙΣ.
Το μάθημα της ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ πρέπει να παραμείνει σαν μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο και να μη γίνει ενοποίηση θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης ώστε κάποιος μαθητής που ενδιαφέρεται για Ιατρικές σπουδές να κάνει Χημεία και Βιολογία, ενώ κάποιος που ενδιαφέρεται για τους διάφορους άλλους επιστημονικούς κλάδους να κάνει κυρίως το μάθημα της Α.Ε.Π.Π.ΤΕΛΟΣ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 3 ΤΑΞΕΙΣ.