Γράφει ο κος Κώστας …
16 Αυγούστου 2013, 09:35 | Κώστας
Μόνιμος Σύνδεσμος
Δεν είναι δυνατόν, λόγω του γεγονότος ότι υπάρχουν εκατοντάδες υπεράριθμοι ΠΕ19-20 σε κάθε νομό,να διαμορφώνεται το πρόγραμμα του Λυκείου σε βάρος άλλων μαθημάτων. Έλεος πια με τις συντεχνιακές αντιλήψεις.
Αγαπητέ Κώστα
δεν προσπαθούμε να καλύψουμε τις πλασματικές υπεραριθμίες αλλάζοντας το πρόγραμμα του Λυκείου. Θα έλεγα ότι, αντιθέτως, δημιουργούνται νέες πραγματικές υπεραριθμίες αλλάζοντάς το….
Επί της ουσίας τώρα, το πρόγραμμα των μαθητών και των παιδιών μας θα πρέπει να διαμορφωθεί λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες επιταγές, και όχι να εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα καθηγητικών ομάδων.
Τη σημασία της πληροφορικής τα προηγμένα εκπαιδευτικά κράτη τη γνωρίζουν ήδη. Στην Αγγλία βάζουν την πληροφορική σε όλες της βαθμίδες της εκπαίδευσης, με προγραμματισμό από το δημοτικό, ενώ στην Ελλάδα την αφαιρούν γιατί υπάρχουν ποιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να μάθουν οι μαθητές -οπότε δεν υπάρχουν ώρες να τις σπαταλούν στην πληροφορική…
Αν αφαιρεθεί η Πληροφορική θα είναι κάτι που δύσκολα θα διορθωθεί στο μέλλον, αφού οι προσλήψεις ουσιαστικά έχουν ήδη μηδενιστεί ενώ οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής θα έχουν εκδιωχθεί από την εκπαίδευση. Ελπίζω, έστω και την τελευταία στιγμή, να διορθωθεί το λάθος.
Γράφει ο κος Κώστας … 16 Αυγούστου 2013, 09:35 | Κώστας Μόνιμος Σύνδεσμος Δεν είναι δυνατόν, λόγω του γεγονότος ότι υπάρχουν εκατοντάδες υπεράριθμοι ΠΕ19-20 σε κάθε νομό,να διαμορφώνεται το πρόγραμμα του Λυκείου σε βάρος άλλων μαθημάτων. Έλεος πια με τις συντεχνιακές αντιλήψεις. Αγαπητέ Κώστα δεν προσπαθούμε να καλύψουμε τις πλασματικές υπεραριθμίες αλλάζοντας το πρόγραμμα του Λυκείου. Θα έλεγα ότι, αντιθέτως, δημιουργούνται νέες πραγματικές υπεραριθμίες αλλάζοντάς το…. Επί της ουσίας τώρα, το πρόγραμμα των μαθητών και των παιδιών μας θα πρέπει να διαμορφωθεί λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες επιταγές, και όχι να εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα καθηγητικών ομάδων. Τη σημασία της πληροφορικής τα προηγμένα εκπαιδευτικά κράτη τη γνωρίζουν ήδη. Στην Αγγλία βάζουν την πληροφορική σε όλες της βαθμίδες της εκπαίδευσης, με προγραμματισμό από το δημοτικό, ενώ στην Ελλάδα την αφαιρούν γιατί υπάρχουν ποιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να μάθουν οι μαθητές -οπότε δεν υπάρχουν ώρες να τις σπαταλούν στην πληροφορική… Αν αφαιρεθεί η Πληροφορική θα είναι κάτι που δύσκολα θα διορθωθεί στο μέλλον, αφού οι προσλήψεις ουσιαστικά έχουν ήδη μηδενιστεί ενώ οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής θα έχουν εκδιωχθεί από την εκπαίδευση. Ελπίζω, έστω και την τελευταία στιγμή, να διορθωθεί το λάθος.