Βλέπω με μεγάλη ανησυχία το συντεχνιασμό των καθηγητών πληροφορικής, οι οποίοι με περισσό θράσος (αν αναλογιστεί κανείς τον τρόπο εισόδου τους στα σχολεία με εκείνες τις απείρου κάλλους διαδικασίες προ δεκαετίας) να ζητούν την απόσυρση μαθημάτων θετικών επιστημών και την αντικατάσταση τους με την Πληροφορική.
Η Πληροφορική αποτελεί μια γνώση η οποία είναι απαραίτητη σε όλους. Για αυτό το λόγο πρέπει να μπαίνει από το δημοτικό, όπου γίνεται δουλειά από όσους καθηγητές πληροφορικής τιμούν το επάγγελμα τους και δεν θεωρούν να εισάγουν επτάχρονα στον κόσμο της πληροφορικής (όντας γονιός είχα την τύχη να έχουν οι κόρες μου έναν εξαιρετικό καθηγητή στο Δημοτικό φέτος). Δεν αποτελεί μάθημα ειδικό, οι ίδιοι το συνομολογούν ότι όλες οι σχολές χρειάζονται την πληροφορική. Όλες οι σχολές, ακόμη και αυτές των ανθρωπιστικών σπουδών. Αντιθέτως. για τις Φυσικές επιστήμες είναι απαραίτητο ένα σύνολο προαπαιτούμενων γνώσεων για τον υποψήφιο φοιτητή που θα μπεί σε πολυτεχνικές, ιατρικές, γεωπονικές ή παρόμοιες σπουδές, το οποίο δεν είναι δυνατό να διδαχθεί στο Πανεπιστήμιο, αλλά στο πλαίσιο μιας συγκεκριμένης κατεύθυνσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Κατανοώ το πρόβλημα όμως η λύση για τη διατήρηση θέσεων εργασίας στην εκπαίδευση δεν μπορεί να είναι ο κανιβαλισμός άλλων ειδικών και βασικών μαθημάτων. Η ενίσχυση της πληροφορικής στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο είναι μια προτεινόμενη λύση.
Βλέπω με μεγάλη ανησυχία το συντεχνιασμό των καθηγητών πληροφορικής, οι οποίοι με περισσό θράσος (αν αναλογιστεί κανείς τον τρόπο εισόδου τους στα σχολεία με εκείνες τις απείρου κάλλους διαδικασίες προ δεκαετίας) να ζητούν την απόσυρση μαθημάτων θετικών επιστημών και την αντικατάσταση τους με την Πληροφορική. Η Πληροφορική αποτελεί μια γνώση η οποία είναι απαραίτητη σε όλους. Για αυτό το λόγο πρέπει να μπαίνει από το δημοτικό, όπου γίνεται δουλειά από όσους καθηγητές πληροφορικής τιμούν το επάγγελμα τους και δεν θεωρούν να εισάγουν επτάχρονα στον κόσμο της πληροφορικής (όντας γονιός είχα την τύχη να έχουν οι κόρες μου έναν εξαιρετικό καθηγητή στο Δημοτικό φέτος). Δεν αποτελεί μάθημα ειδικό, οι ίδιοι το συνομολογούν ότι όλες οι σχολές χρειάζονται την πληροφορική. Όλες οι σχολές, ακόμη και αυτές των ανθρωπιστικών σπουδών. Αντιθέτως. για τις Φυσικές επιστήμες είναι απαραίτητο ένα σύνολο προαπαιτούμενων γνώσεων για τον υποψήφιο φοιτητή που θα μπεί σε πολυτεχνικές, ιατρικές, γεωπονικές ή παρόμοιες σπουδές, το οποίο δεν είναι δυνατό να διδαχθεί στο Πανεπιστήμιο, αλλά στο πλαίσιο μιας συγκεκριμένης κατεύθυνσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Κατανοώ το πρόβλημα όμως η λύση για τη διατήρηση θέσεων εργασίας στην εκπαίδευση δεν μπορεί να είναι ο κανιβαλισμός άλλων ειδικών και βασικών μαθημάτων. Η ενίσχυση της πληροφορικής στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο είναι μια προτεινόμενη λύση.