Οι μαθητές εγγράφονται στο ειδικό σχολείο και ολοκληρώνουν τη φοίτησή τους σε αυτό (ΕΕΓ, ΕΕΛ. Επομένως γιατί πρέπει να κάνουν τις ειδικότητες των ΕΠΑΛ;; Ποιος ο λόγος αλλαγής των ειδικοτήτων των ΣΜΕΑΕ;;
Με τις νέες μειωμένες αποζημιώσεις των μεταφορών η αποζημίωση της συνοδού μαζί με το ένσημο έχει ως αποτέλεσμα κανένας μεταφορέας να μη θέλει να αναλάβει τα δρομολόγια.
Πώς είναι δυνατόν το Υπουργείο να προσλαμβάνει τους αναπληρωτές στην Ειδική Αγωγή, με την προέκταση του κωδικού .50, όπως προβλέπει ο ν. 3699/2008, αλλά να μην τον δίνει αυτόματα στους οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικούς;;
Προτείνω:
Καμία κατάργηση ειδικοτήτων στις ΣΜΕΑΕ
Στη μεταφορά των μαθητών να προβλεφθεί αποζημίωση για συνοδό.
Να αποδοθεί άμεσα ο κωδικός .50, σε όλους τους οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικούς ΕΑΕ
Οι μαθητές εγγράφονται στο ειδικό σχολείο και ολοκληρώνουν τη φοίτησή τους σε αυτό (ΕΕΓ, ΕΕΛ. Επομένως γιατί πρέπει να κάνουν τις ειδικότητες των ΕΠΑΛ;; Ποιος ο λόγος αλλαγής των ειδικοτήτων των ΣΜΕΑΕ;; Με τις νέες μειωμένες αποζημιώσεις των μεταφορών η αποζημίωση της συνοδού μαζί με το ένσημο έχει ως αποτέλεσμα κανένας μεταφορέας να μη θέλει να αναλάβει τα δρομολόγια. Πώς είναι δυνατόν το Υπουργείο να προσλαμβάνει τους αναπληρωτές στην Ειδική Αγωγή, με την προέκταση του κωδικού .50, όπως προβλέπει ο ν. 3699/2008, αλλά να μην τον δίνει αυτόματα στους οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικούς;; Προτείνω: Καμία κατάργηση ειδικοτήτων στις ΣΜΕΑΕ Στη μεταφορά των μαθητών να προβλεφθεί αποζημίωση για συνοδό. Να αποδοθεί άμεσα ο κωδικός .50, σε όλους τους οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικούς ΕΑΕ