Είναι δυνατόν σε ένα σύγχρονο Λύκειο να τελειώνει την εκπαίδευσή του ένας μαθητής χωρίς να έχει διδαχτεί ποτε την επιστήμη των υπολογιστών;
Δεν θα επιχειρηματολογήσω για την αναγκαιότητα της ύπαρξης του μαθήματος της ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ στις πανελλαδικές εξετάσεις, Θα τονισω ομως την ανάγκη εισαγωγικού μαθήματος αλγοριθμικής στην Β Λυκείου.
Ένα είναι σίγουρο: Η καταργηση ενος τετοιου μαθηματος στην επόχη που ζούμε δεν εχει σαν αποτελεσμα το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ που οραματιζεστε.
Είναι δυνατόν σε ένα σύγχρονο Λύκειο να τελειώνει την εκπαίδευσή του ένας μαθητής χωρίς να έχει διδαχτεί ποτε την επιστήμη των υπολογιστών; Δεν θα επιχειρηματολογήσω για την αναγκαιότητα της ύπαρξης του μαθήματος της ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ στις πανελλαδικές εξετάσεις, Θα τονισω ομως την ανάγκη εισαγωγικού μαθήματος αλγοριθμικής στην Β Λυκείου. Ένα είναι σίγουρο: Η καταργηση ενος τετοιου μαθηματος στην επόχη που ζούμε δεν εχει σαν αποτελεσμα το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ που οραματιζεστε.