Εγώ είμαι της γνώμης ότι το νέο πρόγραμμα είναι σαφώς καλύτερο από το προηγούμενο. Οι ομάδες προσανατολισμού είναι σαφώς διακριτές ώστε να μπορεί ένας μαθητής τόσο να επιλέγει όσο και να προετοιμάζεται κατάλληλα. Ο μικρότερος αριθμός εξεταζόμενων μαθημάτων στη Γ΄ Λυκείου για την εισαγωγή των μαθητών στην Τριτοβάθμια, βοηθά στην καλύτερη κατανόηση και εμβάθυνση του κυρίως αντικειμένου. Και, επιτέλους, η Χημεία έγινε απαιτητό εξεταζόμενο μάθημα για εισαγωγή σε σχολές που θεωρητικά η γνώση της είναι απαραίτητη, σε αντίθεση με το παρελθόν που, π.χ. ένας μαθητής εισαγόταν στο Χημικό-Γεωπονικό-Χημικών Μηχανικών και λοιπών θετικών επιστημών Τμήματα χωρίς να έχει διδαχθεί και εξετασθεί στη Χημεία στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου.
Εγώ είμαι της γνώμης ότι το νέο πρόγραμμα είναι σαφώς καλύτερο από το προηγούμενο. Οι ομάδες προσανατολισμού είναι σαφώς διακριτές ώστε να μπορεί ένας μαθητής τόσο να επιλέγει όσο και να προετοιμάζεται κατάλληλα. Ο μικρότερος αριθμός εξεταζόμενων μαθημάτων στη Γ΄ Λυκείου για την εισαγωγή των μαθητών στην Τριτοβάθμια, βοηθά στην καλύτερη κατανόηση και εμβάθυνση του κυρίως αντικειμένου. Και, επιτέλους, η Χημεία έγινε απαιτητό εξεταζόμενο μάθημα για εισαγωγή σε σχολές που θεωρητικά η γνώση της είναι απαραίτητη, σε αντίθεση με το παρελθόν που, π.χ. ένας μαθητής εισαγόταν στο Χημικό-Γεωπονικό-Χημικών Μηχανικών και λοιπών θετικών επιστημών Τμήματα χωρίς να έχει διδαχθεί και εξετασθεί στη Χημεία στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου.