Εξετάζοντας το προτεινόμενο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Γενικού Λυκείου το συμπέρασμα είναι ότι τα θετικά του σημεία είναι περισσότερα από τα αρνητικά.
Συνοψίζοντας τα θετικά επισημαίνονται:
1)η διατήρηση της ερευνητικής εργασίας στις πρώτες δύο τάξεις,
2)η βαθμιαία εξειδίκευση από την πρώτη προς την τρίτη τάξη που παρακολουθεί τα ενδιαφέροντα των μαθητών
3)η δίωρη διδασκαλία της βιολογίας σε όλους τους μαθητές των δύο πρώτων τάξεων και
4)η διδασκαλία της χημείας σε όλους τους μαθητές που σκοπεύουν να εισαχθούν σε Σχολές Θετικών Επιστημών ή Πολυτεχνικές σχολές καθώς και σε πολλά τμήματα ΤΕΙ με θετική κατεύθυνση, πρόταση που διορθώνει ένα πρόβλημα διάρκειας 13 ετών.
Ως αρνητικό σημείο μπορεί να θεωρηθεί η πιθανότητα να δημιουργηθεί μεγάλη ανάγκη για εξωσχολική βοήθεια λόγω της συμμετοχής των βαθμών όλων των τάξεων στη διαμόρφωση του γενικού βαθμού πρόσβασης. Η οργάνωση ενός αξιόπιστου και συνεπούς προγράμματος βοήθειας όπως ήταν αυτό της πρόσθετης διδακτικής στήριξης τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της διαθέσιμου σε όσους του μαθητές του Λυκείου επιθυμούν φαίνεται ότι θα αποτελέσει αναγκαιότητα τα επόμενα χρόνια.
Σε κάθε περίπτωση το προτεινόμενο πρόγραμμα είναι σαφώς λογικότερο και πιθανότατα αποτελεσματικότερο από το υπάρχον.
Εξετάζοντας το προτεινόμενο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Γενικού Λυκείου το συμπέρασμα είναι ότι τα θετικά του σημεία είναι περισσότερα από τα αρνητικά. Συνοψίζοντας τα θετικά επισημαίνονται: 1)η διατήρηση της ερευνητικής εργασίας στις πρώτες δύο τάξεις, 2)η βαθμιαία εξειδίκευση από την πρώτη προς την τρίτη τάξη που παρακολουθεί τα ενδιαφέροντα των μαθητών 3)η δίωρη διδασκαλία της βιολογίας σε όλους τους μαθητές των δύο πρώτων τάξεων και 4)η διδασκαλία της χημείας σε όλους τους μαθητές που σκοπεύουν να εισαχθούν σε Σχολές Θετικών Επιστημών ή Πολυτεχνικές σχολές καθώς και σε πολλά τμήματα ΤΕΙ με θετική κατεύθυνση, πρόταση που διορθώνει ένα πρόβλημα διάρκειας 13 ετών. Ως αρνητικό σημείο μπορεί να θεωρηθεί η πιθανότητα να δημιουργηθεί μεγάλη ανάγκη για εξωσχολική βοήθεια λόγω της συμμετοχής των βαθμών όλων των τάξεων στη διαμόρφωση του γενικού βαθμού πρόσβασης. Η οργάνωση ενός αξιόπιστου και συνεπούς προγράμματος βοήθειας όπως ήταν αυτό της πρόσθετης διδακτικής στήριξης τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της διαθέσιμου σε όσους του μαθητές του Λυκείου επιθυμούν φαίνεται ότι θα αποτελέσει αναγκαιότητα τα επόμενα χρόνια. Σε κάθε περίπτωση το προτεινόμενο πρόγραμμα είναι σαφώς λογικότερο και πιθανότατα αποτελεσματικότερο από το υπάρχον.