Με μεγάλη λύπη σας πληροφορώ πως η παιδεία που προσφέρεται στους μαθητές μας δεν οδηγεί στην ισόρροπη ανάπτυξη τους. Ούτε και επιτρέπει στους νέους μας να αναπτύξουν όλες εκείνες τις κοινωνικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την ένταξη τους στην πολυπολιτισμική κοινωνία που ζούμε. Σχεδόν όλοι οι σκοποί του Γενικού Λυκείου δεν πραγματοποιούνται όταν ο μαθητής έχει στο ωρολόγιο πρόγραμμα του τόσες λίγες διδακτικές ώρες ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και παντελή έλλειψη άλλων τρόπων έκφρασης, δημιουργίας, εκτόνωσης. Μέσα από τις παρεξηγημένες και παραπεταμένες αυτές δραστηριότητες, που στο ιστορικό μας παρελθόν ήταν βασικές και απαραίτητες, ο άνθρωπος μαθαίνει το σώμα του και τις κινητικές του ικανότητες, αναγνωρίζει τη δυναμικότητα που έχει η προσωπικότητα του και τις δυνατότητες βελτίωσης και αλλαγής της μέσα στο χρόνο, μαθαίνει να σέβεται κανόνες και όρια, δέχεται και αξιοποιεί το ρόλο που καλείται να παίξει μέσα σε ένα σύνολο-ομάδα, αποκτά αυτογνωσία και αποδέχεται την διαφορετικότητα, αναπτύσσεται συναισθηματικά και νοητικά καλούμενος να ενεργήσει-αποφασίσει μέσα σε μικρά χρονικά περιθώρια, ασχολείται και ερευνά το πολιτιστικό του παρελθόν, μαθαίνει να συνεργάζεται ,να αγωνίζεται ,να προσφέρει, να εκτιμά και να τιμά, να σέβεται, να έχει ιδανικά και αξίες υψηλές και να αγωνίζεται για αυτές, να ελπίζει, να αγαπά, να ζει.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με δύο διδακτικές ώρες στην Α' Λυκείου, μία στη Β' Λυκείου και μία ώρα στη Γ'Λυκείου δεν μπορεί να επιτύχει κανέναν από τους σκοπούς του Γενικού Λυκείου.Αντίθετα αποτελεί ένα μουσειακό έκθεμα. Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ θα έπρεπε να καταλαμβάνει τουλάχιστον τρεις διδακτικές ώρες σε κάθε τάξη. Τη ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ δεν τη μαθαίνεις οπότε κάποια στιγμή δεν τη χρειάζεσαι, αλλά την έχεις ανάγκη για να ζεις με υγεία και αξιοπρέπεια. Είναι στοιχείο πολιτισμού. Ελπίζω στη σοφία και τη σύνεση σας για διόρθωση αυτού του τραγικού λάθους που δεν μπορώ να πιστέψω πως θέλατε να κάνετε.
Επιπλέον πιστεύω πως χρειάζεται οι νέοι να μπορούν να εκφραστούν μέσα από μαθήματα μουσικής και καλλιτεχνικής καλλιέργειας.
Ευχαριστώ.
Με μεγάλη λύπη σας πληροφορώ πως η παιδεία που προσφέρεται στους μαθητές μας δεν οδηγεί στην ισόρροπη ανάπτυξη τους. Ούτε και επιτρέπει στους νέους μας να αναπτύξουν όλες εκείνες τις κοινωνικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την ένταξη τους στην πολυπολιτισμική κοινωνία που ζούμε. Σχεδόν όλοι οι σκοποί του Γενικού Λυκείου δεν πραγματοποιούνται όταν ο μαθητής έχει στο ωρολόγιο πρόγραμμα του τόσες λίγες διδακτικές ώρες ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και παντελή έλλειψη άλλων τρόπων έκφρασης, δημιουργίας, εκτόνωσης. Μέσα από τις παρεξηγημένες και παραπεταμένες αυτές δραστηριότητες, που στο ιστορικό μας παρελθόν ήταν βασικές και απαραίτητες, ο άνθρωπος μαθαίνει το σώμα του και τις κινητικές του ικανότητες, αναγνωρίζει τη δυναμικότητα που έχει η προσωπικότητα του και τις δυνατότητες βελτίωσης και αλλαγής της μέσα στο χρόνο, μαθαίνει να σέβεται κανόνες και όρια, δέχεται και αξιοποιεί το ρόλο που καλείται να παίξει μέσα σε ένα σύνολο-ομάδα, αποκτά αυτογνωσία και αποδέχεται την διαφορετικότητα, αναπτύσσεται συναισθηματικά και νοητικά καλούμενος να ενεργήσει-αποφασίσει μέσα σε μικρά χρονικά περιθώρια, ασχολείται και ερευνά το πολιτιστικό του παρελθόν, μαθαίνει να συνεργάζεται ,να αγωνίζεται ,να προσφέρει, να εκτιμά και να τιμά, να σέβεται, να έχει ιδανικά και αξίες υψηλές και να αγωνίζεται για αυτές, να ελπίζει, να αγαπά, να ζει. Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με δύο διδακτικές ώρες στην Α' Λυκείου, μία στη Β' Λυκείου και μία ώρα στη Γ'Λυκείου δεν μπορεί να επιτύχει κανέναν από τους σκοπούς του Γενικού Λυκείου.Αντίθετα αποτελεί ένα μουσειακό έκθεμα. Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ θα έπρεπε να καταλαμβάνει τουλάχιστον τρεις διδακτικές ώρες σε κάθε τάξη. Τη ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ δεν τη μαθαίνεις οπότε κάποια στιγμή δεν τη χρειάζεσαι, αλλά την έχεις ανάγκη για να ζεις με υγεία και αξιοπρέπεια. Είναι στοιχείο πολιτισμού. Ελπίζω στη σοφία και τη σύνεση σας για διόρθωση αυτού του τραγικού λάθους που δεν μπορώ να πιστέψω πως θέλατε να κάνετε. Επιπλέον πιστεύω πως χρειάζεται οι νέοι να μπορούν να εκφραστούν μέσα από μαθήματα μουσικής και καλλιτεχνικής καλλιέργειας. Ευχαριστώ.