1. Στην Ά τάξη ΕΠΑ.Λ. στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών το μάθημα Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών είναι 2 ώρες, ενώ στις υπόλοιπες ομάδες είναι 4 ώρες , γιατί αυτή η διαφοροποίηση;
Σε όλες τις ομάδες να ίδιο.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Οι 4 ώρες των Αρχών Μηχανολογίας να γίνουν 2 και οι 2 ώρες των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών να γίνουν 4, επιτυγχάνοντας έτσι πλήρη και σωστή αντιστοιχία με τις υπόλοιπες ομάδες και ειδικότητες.
2. Η εποχή της “πένσας και του κατσαβιδιού” έχει περάσει και όποιος επαγγελματίας δεν ακολουθήσει τις εξελίξεις της Πληροφορικής στον Τομέα του απλά περιθωριοποιείται
ΠΡΟΤΑΣΗ
Αν και δεν έχουν δημοσιοποιηθεί τα μαθήματα ειδικότητας για την Β’ & ’ τάξη ΕΠΑ.Λ. θα εκφράσω τη σκέψη μου ότι θα πρέπει να εισαχθεί οπωσδήποτε μάθημα Εφαρμογών Πληροφορικής Τομέα (ή Ειδικότητας) στις τάξεις αυτές. Το μάθημα αυτό θα χειρίζεται και θα αναδεικνύει, τις εφαρμογές και τις εξελίξεις της Πληροφορικής στον κάθε Τομέα .
1. Στην Ά τάξη ΕΠΑ.Λ. στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών το μάθημα Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών είναι 2 ώρες, ενώ στις υπόλοιπες ομάδες είναι 4 ώρες , γιατί αυτή η διαφοροποίηση; Σε όλες τις ομάδες να ίδιο. ΠΡΟΤΑΣΗ Οι 4 ώρες των Αρχών Μηχανολογίας να γίνουν 2 και οι 2 ώρες των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών να γίνουν 4, επιτυγχάνοντας έτσι πλήρη και σωστή αντιστοιχία με τις υπόλοιπες ομάδες και ειδικότητες. 2. Η εποχή της “πένσας και του κατσαβιδιού” έχει περάσει και όποιος επαγγελματίας δεν ακολουθήσει τις εξελίξεις της Πληροφορικής στον Τομέα του απλά περιθωριοποιείται ΠΡΟΤΑΣΗ Αν και δεν έχουν δημοσιοποιηθεί τα μαθήματα ειδικότητας για την Β’ & ’ τάξη ΕΠΑ.Λ. θα εκφράσω τη σκέψη μου ότι θα πρέπει να εισαχθεί οπωσδήποτε μάθημα Εφαρμογών Πληροφορικής Τομέα (ή Ειδικότητας) στις τάξεις αυτές. Το μάθημα αυτό θα χειρίζεται και θα αναδεικνύει, τις εφαρμογές και τις εξελίξεις της Πληροφορικής στον κάθε Τομέα .