Αφού έχετε σκοπό την καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών γιατί καταργείτε το μάθημα ¨Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον¨ από το λύκειο;
Από τον πρόλογο του βιβλίου ¨Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον¨ το μάθημα έχει σκοπό να αναπτύξουν οι μαθητές αναλυτική και συνθετική σκέψη, να αποκτήσουν ικανότητες μεθοδολογικού χαρακτήρα για να μπορούν να επιλύσουν προβλήματα. Επίσης δίνεται η δυνατότητα στην ανάπτυξη δεξιοτήτων αλγοριθμικής προσέγγισης των προβλημάτων για την επίλυσή τους
Πιστεύω ότι δεν υπάρχει αντίστοιχο μάθημα που να καλύπτει τόσο καλά τον σκοπό του νομοσχεδίου που λέει ¨ Aνάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων ¨
Τα παραπάνω τεκμηριώνουν την άποψη ότι το μάθημα της ΑΕΠΠ έστω και καθυστερημένα πρέπει να ενταχθεί στο νέο πρόγραμμα σπουδών στο Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης ¨Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες¨ ως μάθημα επιλογής ΑΕΠΠ ή ΧΗΜΕΙΑ.
Η κατάργηση της Πληροφορικής από το λύκειο δεν προωθεί αναβάθμιση της παιδείας.
Αφού έχετε σκοπό την καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών γιατί καταργείτε το μάθημα ¨Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον¨ από το λύκειο; Από τον πρόλογο του βιβλίου ¨Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον¨ το μάθημα έχει σκοπό να αναπτύξουν οι μαθητές αναλυτική και συνθετική σκέψη, να αποκτήσουν ικανότητες μεθοδολογικού χαρακτήρα για να μπορούν να επιλύσουν προβλήματα. Επίσης δίνεται η δυνατότητα στην ανάπτυξη δεξιοτήτων αλγοριθμικής προσέγγισης των προβλημάτων για την επίλυσή τους Πιστεύω ότι δεν υπάρχει αντίστοιχο μάθημα που να καλύπτει τόσο καλά τον σκοπό του νομοσχεδίου που λέει ¨ Aνάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων ¨ Τα παραπάνω τεκμηριώνουν την άποψη ότι το μάθημα της ΑΕΠΠ έστω και καθυστερημένα πρέπει να ενταχθεί στο νέο πρόγραμμα σπουδών στο Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης ¨Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες¨ ως μάθημα επιλογής ΑΕΠΠ ή ΧΗΜΕΙΑ. Η κατάργηση της Πληροφορικής από το λύκειο δεν προωθεί αναβάθμιση της παιδείας.