Καταρχήν θα ήθελα να πω οτι θεωρώ θετική α)την μείωση των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων β)την συμμετοχή του βαθμού όλων των τάξεων του λυκείου και γ)την σοβαρότητα΄που διαφαίνεται απο την χρήση της τράπεζας θεμάτων.Επίσης με μεγάλη χαρά μου είδα ότι επιτέλους η χημεία ,που χρόνια τώρα απαξιώθηκε με μονόωρες διδασκαλίες και έξαφάνιση απο επιστημονικά πεδία με γνωστές σε όλους συνέπειες στο επίπεδο των σπουδών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,αποκτά έστω και μερικώς την απαραίτητη θέση της.
Εντύπωση μου κάνει όμως και όλος αυτός ο συντεχνιακός μονόλογος( που πιθανόν οφείλεται στο φόβο απολύσεων λόγω πλεοναζόντων) για την αναγκαιότητα της πληοφορικής στις εξετάσεις.Αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν κάτι που τα παιδιά διδάσκονται απο το δημοτικό μεσα και έξω απο το δημόσιο σχολείο να μην έχει γίνει κεκτημένη γνώση και να απαιτείται η ύπαρξη και η εξέταση της μέχρι την τελευταία τάξη του λυκείου.
Νομίζω σαν γονιός οτι κάποτε πρέπεινα σταματήσουν όλες αυτές οι σκοπιμότητες να καθορίζουν το μέλλον των παιδιών μας( όπως η δήθεν διδασκαλία των πολλών ξένων γλωσσων που εμένα ποτ'ε δεν με γλίτωσε απο το έξοδο του φροντιστηρίου)
Καταρχήν θα ήθελα να πω οτι θεωρώ θετική α)την μείωση των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων β)την συμμετοχή του βαθμού όλων των τάξεων του λυκείου και γ)την σοβαρότητα΄που διαφαίνεται απο την χρήση της τράπεζας θεμάτων.Επίσης με μεγάλη χαρά μου είδα ότι επιτέλους η χημεία ,που χρόνια τώρα απαξιώθηκε με μονόωρες διδασκαλίες και έξαφάνιση απο επιστημονικά πεδία με γνωστές σε όλους συνέπειες στο επίπεδο των σπουδών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,αποκτά έστω και μερικώς την απαραίτητη θέση της. Εντύπωση μου κάνει όμως και όλος αυτός ο συντεχνιακός μονόλογος( που πιθανόν οφείλεται στο φόβο απολύσεων λόγω πλεοναζόντων) για την αναγκαιότητα της πληοφορικής στις εξετάσεις.Αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν κάτι που τα παιδιά διδάσκονται απο το δημοτικό μεσα και έξω απο το δημόσιο σχολείο να μην έχει γίνει κεκτημένη γνώση και να απαιτείται η ύπαρξη και η εξέταση της μέχρι την τελευταία τάξη του λυκείου. Νομίζω σαν γονιός οτι κάποτε πρέπεινα σταματήσουν όλες αυτές οι σκοπιμότητες να καθορίζουν το μέλλον των παιδιών μας( όπως η δήθεν διδασκαλία των πολλών ξένων γλωσσων που εμένα ποτ'ε δεν με γλίτωσε απο το έξοδο του φροντιστηρίου)