Διαβάζω όλα αυτά που γράφονται και έχω μείνει άφωνη.
Ρωτώ λοιπόν αυτούς που πασχίζουν τόσο πολύ για το μέλλον των παιδιών...
Μα είναι δυνατόν τα παιδιά να μπαίνουν στο Πολυτεχνείο, σε Πανεπιστημιακές σχολές και να μην ξέρουν Χημεία; Που δεν χρειάζεται η χημεία στις θετικές επιστήμες;
Όσο για την Πληροφορική όλα τα παιδιά από το Δημοτικό είναι εξοικειωμένα με τους ΗΥ και το διαδίκτυο.
Τι να τον κάνει τον προγραμματισμό ο Μηχανολόγος, ο Ηλεκτρολόγος, ο Χημικός Μηχανικός; θα φτιάξει πρόγραμμα; θα χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο και θα πάρει έτοιμα πρόγραμμα...
Ετσι λοιπόν ξέρουμε όλοι ότι κάλλιστα οι μαθητές μπορούν στην Τ'Γυμνασίου να έχουν πάρει τα πτυχία τους στην Πληροφορική και όποιος θέλει να συνεχίσει σε σχολές Πληροφορικής μπορεί άνετα να προχωρήσει.
Δεν νοιάζονται κάποιοι λοιπόν για το μέλλον των παιδιών και της παιδείας αλλά καθαρά η δουλειά τους, η θεσούλα τους...για να μην κριθούν υπεράριθμοι.
Δεν χρειάζεται λοιπόν να υποτιμούμε άλλα μαθήματα και να χτυπάμε ότι δεν γνωρίζουμε ή δεν καταλαβαίνουμε...
Y.Γ. Σε όσα σχολεία έχω γυρίσει πάντως την ώρα της Πληροφορικής είναι η ώρα του χαβαλέ...δεν κάνουν τίποτα και κοιτούν το facebook τους...και ας έρθει ένας να πει ότι λέω ψέματα ή υπερβάλλω. Μόνο στην Γ'Λυκείου που δίνουν την Ανάπτυξη Εφαρμογών...και όσοι είναι να περάσουν σε σχολές.
Διαβάζω όλα αυτά που γράφονται και έχω μείνει άφωνη. Ρωτώ λοιπόν αυτούς που πασχίζουν τόσο πολύ για το μέλλον των παιδιών... Μα είναι δυνατόν τα παιδιά να μπαίνουν στο Πολυτεχνείο, σε Πανεπιστημιακές σχολές και να μην ξέρουν Χημεία; Που δεν χρειάζεται η χημεία στις θετικές επιστήμες; Όσο για την Πληροφορική όλα τα παιδιά από το Δημοτικό είναι εξοικειωμένα με τους ΗΥ και το διαδίκτυο. Τι να τον κάνει τον προγραμματισμό ο Μηχανολόγος, ο Ηλεκτρολόγος, ο Χημικός Μηχανικός; θα φτιάξει πρόγραμμα; θα χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο και θα πάρει έτοιμα πρόγραμμα... Ετσι λοιπόν ξέρουμε όλοι ότι κάλλιστα οι μαθητές μπορούν στην Τ'Γυμνασίου να έχουν πάρει τα πτυχία τους στην Πληροφορική και όποιος θέλει να συνεχίσει σε σχολές Πληροφορικής μπορεί άνετα να προχωρήσει. Δεν νοιάζονται κάποιοι λοιπόν για το μέλλον των παιδιών και της παιδείας αλλά καθαρά η δουλειά τους, η θεσούλα τους...για να μην κριθούν υπεράριθμοι. Δεν χρειάζεται λοιπόν να υποτιμούμε άλλα μαθήματα και να χτυπάμε ότι δεν γνωρίζουμε ή δεν καταλαβαίνουμε... Y.Γ. Σε όσα σχολεία έχω γυρίσει πάντως την ώρα της Πληροφορικής είναι η ώρα του χαβαλέ...δεν κάνουν τίποτα και κοιτούν το facebook τους...και ας έρθει ένας να πει ότι λέω ψέματα ή υπερβάλλω. Μόνο στην Γ'Λυκείου που δίνουν την Ανάπτυξη Εφαρμογών...και όσοι είναι να περάσουν σε σχολές.