Γιατί τα θέματα εξετάσεων σε κάθε τάξη να μην προέρχονται 100% από την τράπεζα θεμάτων; Έτσι θα εξαλείφονταν οποιαδήποτε "υποβοήθηση" του διδάσκοντος καθηγητή στον μαθητή. Τεχνικά αυτό γίνεται (μέσω VBI) και οδηγεί σε πιο αντικειμενικά αποτελέσματα.
Γιατί τα θέματα εξετάσεων σε κάθε τάξη να μην προέρχονται 100% από την τράπεζα θεμάτων; Έτσι θα εξαλείφονταν οποιαδήποτε "υποβοήθηση" του διδάσκοντος καθηγητή στον μαθητή. Τεχνικά αυτό γίνεται (μέσω VBI) και οδηγεί σε πιο αντικειμενικά αποτελέσματα.