Καλησπέρα!
Διαβάζοντας το σχέδιο για το "Νέο Λύκειο" διαπιστώνω ότι δεν διαφέρει καθόλου στα μαθήματα από το σύστημα το Δεσμών που ίσχυε πριν από 15 χρόνια...
Πιο συγκεκριμένα, τότε στο Λύκειο δεν υπήρχε καθόλου μάθημα Πληροφορικής σε καμία τάξη, ούτε βέβαια και μάθημα -πχ αλγόριθμοι- που θα δινόταν Πανελλήνιες για εισαγωγή σε κάποια σχολή Πληροφορικής.
Τότε μπαίναμε στις σχολές δίνοντας Ιστορία ή Πολιτική Οικονομία και κάναμε αγώνα δρόμου μέχρι να μπούμε στα βαθειά της αλγοριθμικής σκέψης και του προγραμματισμού, ενώ σίγουρα ήμασταν πολύ πίσω συγκριτικά με τους συμφοιτητές μας οι οποίοι προερχόταν από το Τεχνικό Λύκειο και είχαν διδαχθεί μάθημα προγραμματισμού.
Επίσης διαθέτοντας την εμπειρία διδασκαλίας σε ΤΕΙ Πληροφορικής τόσο την εποχή που δεν υπήρχε η ΑΕΠΠ σαν μάθημα πανελληνίων, αλλά και όταν έγινε η αλλαγή με την ΑΕΠΠ, η διαφορά στην αλγοριθμική αντίληψη των φοιτητών ήταν τεράστια. Το μάθημα του προγραμματισμού ξεκινούσε από άλλη βάση. Γνωρίζανε αλγόριθμους και δεν υπήρχανε φοιτητές δύο ταχυτήτων στον προγραμματισμό: αυτοί που δεν είχαν ιδέα από αλγόριθμους και προερχόταν από Γενικά Λύκεια και οι πιο προχωρημένοι από τα Τεχνικά.
Στη σημερινή εποχή, δε νοείται να εισάγεται φοιτητής σε κάποια σχολή Πληροφορικής χωρίς να έχει διδαχθεί και εξεταστεί σε κάποιο αντίστοιχο μάθημα, αλλά να εξετάζεται πχ στη Χημεία. Ναι, να δώσει Χημεία, αλλά για να εισαχθεί σε κάποια συναφή σχολή, όχι όμως Πληροφορική.
Καλησπέρα! Διαβάζοντας το σχέδιο για το "Νέο Λύκειο" διαπιστώνω ότι δεν διαφέρει καθόλου στα μαθήματα από το σύστημα το Δεσμών που ίσχυε πριν από 15 χρόνια... Πιο συγκεκριμένα, τότε στο Λύκειο δεν υπήρχε καθόλου μάθημα Πληροφορικής σε καμία τάξη, ούτε βέβαια και μάθημα -πχ αλγόριθμοι- που θα δινόταν Πανελλήνιες για εισαγωγή σε κάποια σχολή Πληροφορικής. Τότε μπαίναμε στις σχολές δίνοντας Ιστορία ή Πολιτική Οικονομία και κάναμε αγώνα δρόμου μέχρι να μπούμε στα βαθειά της αλγοριθμικής σκέψης και του προγραμματισμού, ενώ σίγουρα ήμασταν πολύ πίσω συγκριτικά με τους συμφοιτητές μας οι οποίοι προερχόταν από το Τεχνικό Λύκειο και είχαν διδαχθεί μάθημα προγραμματισμού. Επίσης διαθέτοντας την εμπειρία διδασκαλίας σε ΤΕΙ Πληροφορικής τόσο την εποχή που δεν υπήρχε η ΑΕΠΠ σαν μάθημα πανελληνίων, αλλά και όταν έγινε η αλλαγή με την ΑΕΠΠ, η διαφορά στην αλγοριθμική αντίληψη των φοιτητών ήταν τεράστια. Το μάθημα του προγραμματισμού ξεκινούσε από άλλη βάση. Γνωρίζανε αλγόριθμους και δεν υπήρχανε φοιτητές δύο ταχυτήτων στον προγραμματισμό: αυτοί που δεν είχαν ιδέα από αλγόριθμους και προερχόταν από Γενικά Λύκεια και οι πιο προχωρημένοι από τα Τεχνικά. Στη σημερινή εποχή, δε νοείται να εισάγεται φοιτητής σε κάποια σχολή Πληροφορικής χωρίς να έχει διδαχθεί και εξεταστεί σε κάποιο αντίστοιχο μάθημα, αλλά να εξετάζεται πχ στη Χημεία. Ναι, να δώσει Χημεία, αλλά για να εισαχθεί σε κάποια συναφή σχολή, όχι όμως Πληροφορική.