Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Κ. ΜΑΝΟΛΗΣ | 27 Νοεμβρίου 2009, 23:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ορισμένες ερωτήσεις- προβληματισμοί όπως μου έρχονται : -. Ποιος ζήτησε αλλαγή στον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών ; -. Τι σας εμποδίζει να τελειοποιήσετε το υπάρχον σύστημα αφαιρώντας από την προϋπηρεσία τις προσμίξεις του τύπου πρόσθετη διδακτική στήριξη κλπ κλπ ; -. Ποιος εκ των δύο έχει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας στον ΑΣΕΠ : ένας 45άρης ή ένας 25άρης ; -. Ένας εκπαιδευτικός 25 ετών θα γίνει κάποτε 40. Το αντίθετο μπορεί να συμβεί ; -. Αν θεωρήσουμε ότι τα κίνητρα σας είναι κοινωνικά, τότε ποιος έχει μεγαλύτερη ανάγκη για εργασία, ένας 25άρης ή ένας 45άρης ; -. Ποιους θέλει να ευνοήσει το νέο σύστημα πρόσληψης ; Το ποιους αδικεί είναι καταφανέστατο νομίζω. -. Με το νέο σύστημα θα έχουμε καλλίτερη παιδεία ; -. Πότε θα σταματήσει ο πειραματισμός και οι αλλαγές συστημάτων σ’ αυτή τη χώρα ; -. Όταν έχεις προγραμματίσει τη ζωή σου με βάση το «Α» σύστημα τι γίνεται όταν σε υποχρεώσουν να επιβιώσεις με το σύστημα «Β» ; Μήπως καταρρέει ολόκληρη η ζωή σου ; -. Στις εξετάσεις ΑΣΕΠ θα έχουν δικαίωμα και οι «εκπαιδευτικοί» που θα αποφοιτούν από τα «νόμιμα» ιδιωτικά κολέγια ; -. Αν είσαστε άρρωστη κ. Υπουργέ και πρέπει να σας εγχειρήσει κάποιος … θα προτιμούσατε νεαρό επιτυχόντα του ΑΣΕΠ ή κάποιον με μακρά προϋπηρεσία ;