Μερικά πράγματα είναι απλά αλλά τα συμφέροντα δεν αφήνουν "συναδέλφους" να δουν αντικειμενικά.
Μία βασική αρχή είναι ικανή να ξεκαθαρίσει τα πράγματα: Ο μαθητής να αποκτά γνώσεις γενικής παιδείας μέχρι και τη Β Λυκείου και να εξετάζεται στις Πανελλήνιες στα βασικά μαθήματα της σχολής που επιθυμεί να εισαχθεί. Αν θέλει να έχει παραπάνω επιλογές, ας εξετασθεί και σε 5 ή 6 μαθήματα.
Είναι παράλογο να ισχυρίζεται κάποιος ότι σε σχολές τεχνολογικής κατεύθυνσης και επιστημών της διοίκησης που δεν έχουν ούτε ένα μάθημα Χημείας η Βιολογίας, ο μαθητής πρέπει να εξετάζεται σε αυτά τα μαθήματα. Είναι προφανές ότι πρέπει να εξετάζεται στην Πληροφορική που είναι βασικό μάθημα των σχολών αυτών.
Προφανώς, σε σχολές που της επιστήμης υγείας, ΤΕΦΑ, τροφίμων κλπ οι μαθητές πρέπει να εξετάζονται στη Χημεία ή στη Βιολογία αντίστοιχα.
Στη Α και Β Λυκείου όλοι οι μαθητές πρέπει να γνωρίζουν τις επιστήμες που καλούνται να επιλέξουν αντίστοιχα στη Γ Λυκείου. Άρα χρειάζεται μάθημα Πληροφορικής γενικής παιδείας στην Α Λυκείου και κατεύθυνσης στη Β.
Τώρα, για τους "συναδέλφους" που είναι εμπαθείς με τους καθηγητές Πληροφορικής και το μάθημα που διδάσκουν, ας ενημερωθούν ότι με το παρόν σχέδιο δεν θα υπάρχουν καθόλου καθηγητές πληροφορικής στο Λύκειο. Ίσως το δικαίωμα στην εργασία των καθηγητών αυτών αλλά ακόμα και το μέλλον των παιδιών στην ψηφιακή εποχή δεν είναι γι αυτούς και τόσο σημαντικά.
Μερικά πράγματα είναι απλά αλλά τα συμφέροντα δεν αφήνουν "συναδέλφους" να δουν αντικειμενικά. Μία βασική αρχή είναι ικανή να ξεκαθαρίσει τα πράγματα: Ο μαθητής να αποκτά γνώσεις γενικής παιδείας μέχρι και τη Β Λυκείου και να εξετάζεται στις Πανελλήνιες στα βασικά μαθήματα της σχολής που επιθυμεί να εισαχθεί. Αν θέλει να έχει παραπάνω επιλογές, ας εξετασθεί και σε 5 ή 6 μαθήματα. Είναι παράλογο να ισχυρίζεται κάποιος ότι σε σχολές τεχνολογικής κατεύθυνσης και επιστημών της διοίκησης που δεν έχουν ούτε ένα μάθημα Χημείας η Βιολογίας, ο μαθητής πρέπει να εξετάζεται σε αυτά τα μαθήματα. Είναι προφανές ότι πρέπει να εξετάζεται στην Πληροφορική που είναι βασικό μάθημα των σχολών αυτών. Προφανώς, σε σχολές που της επιστήμης υγείας, ΤΕΦΑ, τροφίμων κλπ οι μαθητές πρέπει να εξετάζονται στη Χημεία ή στη Βιολογία αντίστοιχα. Στη Α και Β Λυκείου όλοι οι μαθητές πρέπει να γνωρίζουν τις επιστήμες που καλούνται να επιλέξουν αντίστοιχα στη Γ Λυκείου. Άρα χρειάζεται μάθημα Πληροφορικής γενικής παιδείας στην Α Λυκείου και κατεύθυνσης στη Β. Τώρα, για τους "συναδέλφους" που είναι εμπαθείς με τους καθηγητές Πληροφορικής και το μάθημα που διδάσκουν, ας ενημερωθούν ότι με το παρόν σχέδιο δεν θα υπάρχουν καθόλου καθηγητές πληροφορικής στο Λύκειο. Ίσως το δικαίωμα στην εργασία των καθηγητών αυτών αλλά ακόμα και το μέλλον των παιδιών στην ψηφιακή εποχή δεν είναι γι αυτούς και τόσο σημαντικά.