Η όλη λογική της αλλαγής του προγράμματος στο Λύκειο αποτελεί ένα ταξίδι στο...παρελθόν! Είναι αδιανόητο να χαρακτηρίζετε το 2ο Ε.Π.Ε. "Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες" και να εξαναγκάζετε τον υποψήφιο που θα εισαχθεί σε σχολές Πληροφορικής σε άπειρες πληροφορίες κ γνώσεις στο αντικείμενο της Χημείας που πολύ απλά θα του είναι αχρείαστες! Μήπως δεν κατανοούν τα στελέχη του υπουργείου τι σημαίνει ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον? τι σημαίνει προγραμματισμός?? Μόνο έτσι θα κατανοούσα την απόφαση για ακύρωση του μαθήματος. Ζητείστε παρακαλώ επιπλέον πληροφόρηση και μπείτε λίγο στο "προφίλ" του αυριανού φοιτητή Πληροφορικής και συναφών σχολών. Δώστε επιλογή στα παιδιά που θα επιλέξουν τεχνολογικές επιστήμες να διδαχθούν και να εξετασθούν σε μάθημα συναφές με το προφίλ τους και εφόδιο για τις σπουδές τους.
Η όλη λογική της αλλαγής του προγράμματος στο Λύκειο αποτελεί ένα ταξίδι στο...παρελθόν! Είναι αδιανόητο να χαρακτηρίζετε το 2ο Ε.Π.Ε. "Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες" και να εξαναγκάζετε τον υποψήφιο που θα εισαχθεί σε σχολές Πληροφορικής σε άπειρες πληροφορίες κ γνώσεις στο αντικείμενο της Χημείας που πολύ απλά θα του είναι αχρείαστες! Μήπως δεν κατανοούν τα στελέχη του υπουργείου τι σημαίνει ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον? τι σημαίνει προγραμματισμός?? Μόνο έτσι θα κατανοούσα την απόφαση για ακύρωση του μαθήματος. Ζητείστε παρακαλώ επιπλέον πληροφόρηση και μπείτε λίγο στο "προφίλ" του αυριανού φοιτητή Πληροφορικής και συναφών σχολών. Δώστε επιλογή στα παιδιά που θα επιλέξουν τεχνολογικές επιστήμες να διδαχθούν και να εξετασθούν σε μάθημα συναφές με το προφίλ τους και εφόδιο για τις σπουδές τους.