Είναι απορίας άξιο το γιατί δεν υπάρχει μάθημα προσανατολισμού του τομέα των Δομικών Έργων στην Α΄ λυκείου στην ομάδα Τεχνολογικών Εφαρμογών στο νέο Επαγγελματικό Λύκειο έτσι τουλάχιστον όπως υπάρχει στην πρόταση νόμου του Υπουργείου Παιδείας.
Ο κλάδος των Δομικών Έργων και γενικά των Κατασκευών είναι πολύ σημαντικός εδώ και δεκαετίες στην οικονομική δραστηριότητα της χώρας και σίγουρα, παρά την ύφεση που έχει τα τελευταία τρία χρόνια ως συνέπεια βέβαια της γενικότερης οικονομικής κρίσης που βιώνει η Ελλάδα, θα αποτελέσει έναν από τους σημαντικότερους μοχλούς ανάπτυξης στο μέλλον και θα έχει καθοριστικό ρόλο στην μείωσης της ανεργίας.
Για αυτό προτείνω να υπάρχει μάθημα προσανατολισμού στην Α΄ λυκείου στο κύκλο Τεχνολογικών Εφαρμογών στο Νέο ΕΠΑ.Λ με τίτλο <> με δυο ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα. Στα πλαίσια του μαθήματος αυτού οι μαθητές της Α΄ λυκείου θα έρχονται σε επαφή με βασικές γνώσεις πάνω στην μελέτη και την κατασκευή των Δομικών Έργων.
Είναι απορίας άξιο το γιατί δεν υπάρχει μάθημα προσανατολισμού του τομέα των Δομικών Έργων στην Α΄ λυκείου στην ομάδα Τεχνολογικών Εφαρμογών στο νέο Επαγγελματικό Λύκειο έτσι τουλάχιστον όπως υπάρχει στην πρόταση νόμου του Υπουργείου Παιδείας. Ο κλάδος των Δομικών Έργων και γενικά των Κατασκευών είναι πολύ σημαντικός εδώ και δεκαετίες στην οικονομική δραστηριότητα της χώρας και σίγουρα, παρά την ύφεση που έχει τα τελευταία τρία χρόνια ως συνέπεια βέβαια της γενικότερης οικονομικής κρίσης που βιώνει η Ελλάδα, θα αποτελέσει έναν από τους σημαντικότερους μοχλούς ανάπτυξης στο μέλλον και θα έχει καθοριστικό ρόλο στην μείωσης της ανεργίας. Για αυτό προτείνω να υπάρχει μάθημα προσανατολισμού στην Α΄ λυκείου στο κύκλο Τεχνολογικών Εφαρμογών στο Νέο ΕΠΑ.Λ με τίτλο <> με δυο ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα. Στα πλαίσια του μαθήματος αυτού οι μαθητές της Α΄ λυκείου θα έρχονται σε επαφή με βασικές γνώσεις πάνω στην μελέτη και την κατασκευή των Δομικών Έργων.