Θεωρώ πρωτεύον και στοιχειώδες να εκφράσουμε όλοι οι συνάδελφοι που σχολιάζουμε το νομοσχέδιο, την αντίθεσή μας στην πρόσφατη κατάργηση των τομέων του ΕΠΑΛ και των ειδικοτήτων της ΕΠΑΣ και τη συνακόλουθη διαθεσιμότητα (=απόλυση) των 2.122 συναδέλφων μας. Οι εν λόγω Τομείς/Ειδικότητες είναι οι δημοφιλέστερες στις προτιμήσεις των μαθητών μας, με τις περισσότερες επιτυχίες στις πανελλήνιες εξετάσεις των ΕΠΑΛ και γενικώς η παρουσία τους συνεισέφερε στην αναβάθμιση των "δύσκολων" σχολείων μας, οπότε η επανένταξή τους στο νέο σχεδιασμό είναι εκ των ων ουκ άνευ. Επιπλέον, θεωρώ επίσης απαράδεκτη (και καθόλου αθώα) τη συγχώνευση του Ηλεκτρονικού με τον Ηλεκτρολογικό τομέα, η οποία στερείται οποιασδήποτε επιστημονικής και παιδαγωγικής βάσης. Πρόκειται για δύο εντελώς διακριτά επιστημονικά πεδία και ως τέτοια αντιμετωπίζονταν σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, μέχρι πρόσφατα και πριν ενσκήψει η μνημονιακή πανούκλα (βλέπε πρόσφατη αντίστοιχη συγχώνευση στην ΑΣΠΑΙΤΕ). Η επιχειρούμενη ρύθμιση προφανώς εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική περικοπής/συρρίκνωσης/υποβάθμισης που προσπαθεί να υλοποιήσει το υπουργείο, ουδεμία σχέση έχει με παιδαγωγικά κριτήρια και κοινωνικές ανάγκες και ως εκ τούτου πρέπει να μας βρεί όλους απέναντι.
Θεωρώ πρωτεύον και στοιχειώδες να εκφράσουμε όλοι οι συνάδελφοι που σχολιάζουμε το νομοσχέδιο, την αντίθεσή μας στην πρόσφατη κατάργηση των τομέων του ΕΠΑΛ και των ειδικοτήτων της ΕΠΑΣ και τη συνακόλουθη διαθεσιμότητα (=απόλυση) των 2.122 συναδέλφων μας. Οι εν λόγω Τομείς/Ειδικότητες είναι οι δημοφιλέστερες στις προτιμήσεις των μαθητών μας, με τις περισσότερες επιτυχίες στις πανελλήνιες εξετάσεις των ΕΠΑΛ και γενικώς η παρουσία τους συνεισέφερε στην αναβάθμιση των "δύσκολων" σχολείων μας, οπότε η επανένταξή τους στο νέο σχεδιασμό είναι εκ των ων ουκ άνευ. Επιπλέον, θεωρώ επίσης απαράδεκτη (και καθόλου αθώα) τη συγχώνευση του Ηλεκτρονικού με τον Ηλεκτρολογικό τομέα, η οποία στερείται οποιασδήποτε επιστημονικής και παιδαγωγικής βάσης. Πρόκειται για δύο εντελώς διακριτά επιστημονικά πεδία και ως τέτοια αντιμετωπίζονταν σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, μέχρι πρόσφατα και πριν ενσκήψει η μνημονιακή πανούκλα (βλέπε πρόσφατη αντίστοιχη συγχώνευση στην ΑΣΠΑΙΤΕ). Η επιχειρούμενη ρύθμιση προφανώς εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική περικοπής/συρρίκνωσης/υποβάθμισης που προσπαθεί να υλοποιήσει το υπουργείο, ουδεμία σχέση έχει με παιδαγωγικά κριτήρια και κοινωνικές ανάγκες και ως εκ τούτου πρέπει να μας βρεί όλους απέναντι.