Οι έξι ώρες Χημείας στη Γ Λυκείου σε κάποιον μαθητή που επιθυμεί να ακολουθήσει σπουδές σε ειδικότητα Πληροφορικής, εξηγήστε μας παρακαλώ σε τι θα ωφελήσει? Τι θα του προσφέρει? Οφείλετε να διαφοροποιήσετε την ομάδα προσανατολισμού σε α)Θετικών επιστημών και β) τεχνολογικών επιστημών και να τους δώσετε τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ Χημείας και Ανάπτυξης Εφαρμογών σε προγραμματιστικό Περιβάλλον. Ο σκοπός είναι η σωστή κατάρτιση του μαθητή, όχι η μπακαλίστικη αντιμετώπιση για εξοικονόμηση προσωπικού από τα σχολεία. Δείτε με σοβαρότητα το μέλλον των μαθητών και μαθητριών μας.
Ευχαριστώ,
Σταυρούλα Μιχαήλ - καθηγήτρια Πληροφορικής - MSc Παιδαγωγικών Επιστημών
Οι έξι ώρες Χημείας στη Γ Λυκείου σε κάποιον μαθητή που επιθυμεί να ακολουθήσει σπουδές σε ειδικότητα Πληροφορικής, εξηγήστε μας παρακαλώ σε τι θα ωφελήσει? Τι θα του προσφέρει? Οφείλετε να διαφοροποιήσετε την ομάδα προσανατολισμού σε α)Θετικών επιστημών και β) τεχνολογικών επιστημών και να τους δώσετε τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ Χημείας και Ανάπτυξης Εφαρμογών σε προγραμματιστικό Περιβάλλον. Ο σκοπός είναι η σωστή κατάρτιση του μαθητή, όχι η μπακαλίστικη αντιμετώπιση για εξοικονόμηση προσωπικού από τα σχολεία. Δείτε με σοβαρότητα το μέλλον των μαθητών και μαθητριών μας. Ευχαριστώ, Σταυρούλα Μιχαήλ - καθηγήτρια Πληροφορικής - MSc Παιδαγωγικών Επιστημών