Ειναι απαραδεκτη και εξυπηρετει αλλα "σχεδια" η απαξιωση μαθηματων πληροφορικης στο Λυκειο.
Ζουμε στην εποχη της πληροφορικης και της τεχνολογιας και στερουμε απο τα παιδια μας τη δυνατοτητα να διευρυνουν το μυαλο τους μεσω του προγραμματισμου και το να μαθουν να σκεφτονται αναλυτικα και να χρησιμοποιουν την πληροφορικη σαν εργαλειο ανακαλυψης της γνωσης.
Ποτε επιτελους οι αρμοδιοι θα το αντιληφθουν αυτο?Ποσα χρονια πισω θα γυρισουμε με την απαραδεκτη βαθμοθυρια και την αξιοποιηση του βαθμου στη μεταβαση στο πανεπιστημιο?
Προτεινω βασικο εργαστηριακο μαθημα πληροφορικης στην Α και στην Β Λυκειου που αφορα εισαγωγη στον Προγραμματισμο τουλαχιστον 2 ωρων και στην Γ λυκειου στην κατευθυνση θετικων και τεχνολογικων επιστημων 6 ωρο πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα που αφορα την επιλυση προβληματων με αλγοριθμους.
Ειναι απαραδεκτη και εξυπηρετει αλλα "σχεδια" η απαξιωση μαθηματων πληροφορικης στο Λυκειο. Ζουμε στην εποχη της πληροφορικης και της τεχνολογιας και στερουμε απο τα παιδια μας τη δυνατοτητα να διευρυνουν το μυαλο τους μεσω του προγραμματισμου και το να μαθουν να σκεφτονται αναλυτικα και να χρησιμοποιουν την πληροφορικη σαν εργαλειο ανακαλυψης της γνωσης. Ποτε επιτελους οι αρμοδιοι θα το αντιληφθουν αυτο?Ποσα χρονια πισω θα γυρισουμε με την απαραδεκτη βαθμοθυρια και την αξιοποιηση του βαθμου στη μεταβαση στο πανεπιστημιο? Προτεινω βασικο εργαστηριακο μαθημα πληροφορικης στην Α και στην Β Λυκειου που αφορα εισαγωγη στον Προγραμματισμο τουλαχιστον 2 ωρων και στην Γ λυκειου στην κατευθυνση θετικων και τεχνολογικων επιστημων 6 ωρο πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα που αφορα την επιλυση προβληματων με αλγοριθμους.