Με την πρώτη ανάγνωση του άρθρου προκύπτει τουλάχιστον έκπληξη και απορία, η απουσία από τα ΙΕΚ των βασικών ειδικοτήτων «κορμού» της τεχνικής εκπαίδευσης – κατάρτισης, των Τομέων Μηχανολογίας – Ηλεκτρολογίας - Ηλεκτρονικής. Δεν νομίζω ότι χρειάζονται ιδιαίτερα επιχειρήματα για το αυτονόητο και μόνο η τυπογραφική «παράλειψη» δικαιολογεί το γεγονός να μην είναι στο πεδίο επιλογής κατάρτισης του απόφοιτου της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όποιου τύπου Λυκείου, Ενιαίου ή ΕΠΑΛ, οι βασικές ειδικότητες των Μηχανολόγων, Ηλεκτρονικών ή Ηλεκτρολόγων.
Η άμεση επίπτωση όμως της κατάργησης αυτών των βασικών Τομέων είναι ότι έτσι στρέφεται αναγκαστικά ένα μεγάλο μέρος του σπουδαστικού δυναμικού σε άλλες ειδικότητες, γεγονός που ευνοεί τα Ιδιωτικά ΙΕΚ για τον εξής λόγο: οι ειδικότητες των Τομέων Μηχανολογίας – Ηλεκτρονικής και Ηλεκτρολογίας δεν «προτιμούνται» από τα Ιδιωτικά ΙΕΚ λόγω του ακριβού και «βαρύ» εργαστηριακού εξοπλισμού που απαιτούν, τον οποίο όμως διαθέτουν τα Δημόσια ΙΕΚ μέσω των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων, οπότε απαλείφοντας τους Τομείς αυτούς «καίγεται» ένα ισχυρό πλεονέκτημα των ΔΙΕΚ με ότι συνεπάγεται για τους σπουδαστές.
Ελπίζω ότι ισχύει η πρώτη περίπτωση και στο τελικό σχέδιο Νόμου θα δούμε και πάλι την παρουσία των Τομέων αυτών.
Με την πρώτη ανάγνωση του άρθρου προκύπτει τουλάχιστον έκπληξη και απορία, η απουσία από τα ΙΕΚ των βασικών ειδικοτήτων «κορμού» της τεχνικής εκπαίδευσης – κατάρτισης, των Τομέων Μηχανολογίας – Ηλεκτρολογίας - Ηλεκτρονικής. Δεν νομίζω ότι χρειάζονται ιδιαίτερα επιχειρήματα για το αυτονόητο και μόνο η τυπογραφική «παράλειψη» δικαιολογεί το γεγονός να μην είναι στο πεδίο επιλογής κατάρτισης του απόφοιτου της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όποιου τύπου Λυκείου, Ενιαίου ή ΕΠΑΛ, οι βασικές ειδικότητες των Μηχανολόγων, Ηλεκτρονικών ή Ηλεκτρολόγων. Η άμεση επίπτωση όμως της κατάργησης αυτών των βασικών Τομέων είναι ότι έτσι στρέφεται αναγκαστικά ένα μεγάλο μέρος του σπουδαστικού δυναμικού σε άλλες ειδικότητες, γεγονός που ευνοεί τα Ιδιωτικά ΙΕΚ για τον εξής λόγο: οι ειδικότητες των Τομέων Μηχανολογίας – Ηλεκτρονικής και Ηλεκτρολογίας δεν «προτιμούνται» από τα Ιδιωτικά ΙΕΚ λόγω του ακριβού και «βαρύ» εργαστηριακού εξοπλισμού που απαιτούν, τον οποίο όμως διαθέτουν τα Δημόσια ΙΕΚ μέσω των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων, οπότε απαλείφοντας τους Τομείς αυτούς «καίγεται» ένα ισχυρό πλεονέκτημα των ΔΙΕΚ με ότι συνεπάγεται για τους σπουδαστές. Ελπίζω ότι ισχύει η πρώτη περίπτωση και στο τελικό σχέδιο Νόμου θα δούμε και πάλι την παρουσία των Τομέων αυτών.