Είναι απαράδεκτο να καταργείται η Πληροφορική από το Λύκειο. Ως καθηγητής πληροφορικής ο οποίος πέρασα με τις δέσμες (Έκθεση, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία), δυσκολεύτηκα αρκετά τον πρώτο χρόνο της σχολής στον προγραμματισμό, επειδή δεν είχαμε διδαχτεί στο Λύκειο καθόλου την έννοια της αλγοριθμικής σκέψης, αλλά και δεν είχαμε υπολογιστές στα σπίτια μας.
Ως μαθητής τότε ήθελα να ασχοληθώ με την πληροφορική αλλά δεν υπήρχαν τα μέσα για να το κάνω. Τώρα που υπάρχουν τα μέσα στα σχολεία αλλά και στα σπίτια μας, οι υπολογιστές δεν αξιοποιούνται με ορθό τρόπο. Η πληροφορική δεν είναι μόνο word και excel.
Το κυριότερο είναι οι μαθητές να μάθουν να σκέφτονται, να επιλύουν προβλήματα και να χρησιμοποιούν σωστά τον υπολογιστή τους.
Με μικρό κόστος το κράτος μπορεί να επενδύσει στην πληροφορική και να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας καθώς με ορθή χρήση της τεχνολογίας μπορεί να έρθει ανάπτυξη στον τόπο.
Ως νέος καθηγητής με το "Νέο Λύκειο" δεν μου δίνεται η δυνατότητα να μεταφέρω τις γνώσεις μου στους μαθητές με ένα δίωρο μάθημα επιλογής στην 'Α Λυκείου. Φαντάζομαι οι περισσότεροι μαθητές θα επιλέξουν το συγκεκριμένο μάθημα, αλλά λόγω ότι στα περισσότερα λύκεια υπάρχουν δυο καθηγητές, θα μπορούν να δημιουργηθούν maximum μόνο 2 τμήματα, δηλαδή 2 δίωρα (λόγω των 35 ωρών δεν μπορούν να δημιουργηθούν άλλα τμήματα σε άλλες μέρες.Τα μαθήματα επιλογής θα πρέπει να γίνονται ταυτόχρονα). Οι υπόλοιποι μαθητές προφανώς θα επιλέξουν κάποιο μάθημα που δεν θα τους αρέσει.
Πρότασή μου είναι να υπάρχει ένα μάθημα γενικής παιδείας στην Α' Λυκείου. Ενα μάθημα επιλογής και ένα μάθημα κατεύθυνσης εισαγωγής στον προγραμματισμό στη Β' Λυκείου και στη Γ΄ Λυκείου ένα μάθημα επιλογής και ένα μάθημα κατεύθυνσης που θα εξετάζεται σε πανελλαδικό επίπεδο (για τις θετικές και τεχνολογικές σχολές που σχετίζονται άμεσα και έμμεσα με τον προγραμματισμό, οι οποίες είναι πάρα πολλές).
Είναι απαράδεκτο να καταργείται η Πληροφορική από το Λύκειο. Ως καθηγητής πληροφορικής ο οποίος πέρασα με τις δέσμες (Έκθεση, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία), δυσκολεύτηκα αρκετά τον πρώτο χρόνο της σχολής στον προγραμματισμό, επειδή δεν είχαμε διδαχτεί στο Λύκειο καθόλου την έννοια της αλγοριθμικής σκέψης, αλλά και δεν είχαμε υπολογιστές στα σπίτια μας. Ως μαθητής τότε ήθελα να ασχοληθώ με την πληροφορική αλλά δεν υπήρχαν τα μέσα για να το κάνω. Τώρα που υπάρχουν τα μέσα στα σχολεία αλλά και στα σπίτια μας, οι υπολογιστές δεν αξιοποιούνται με ορθό τρόπο. Η πληροφορική δεν είναι μόνο word και excel. Το κυριότερο είναι οι μαθητές να μάθουν να σκέφτονται, να επιλύουν προβλήματα και να χρησιμοποιούν σωστά τον υπολογιστή τους. Με μικρό κόστος το κράτος μπορεί να επενδύσει στην πληροφορική και να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας καθώς με ορθή χρήση της τεχνολογίας μπορεί να έρθει ανάπτυξη στον τόπο. Ως νέος καθηγητής με το "Νέο Λύκειο" δεν μου δίνεται η δυνατότητα να μεταφέρω τις γνώσεις μου στους μαθητές με ένα δίωρο μάθημα επιλογής στην 'Α Λυκείου. Φαντάζομαι οι περισσότεροι μαθητές θα επιλέξουν το συγκεκριμένο μάθημα, αλλά λόγω ότι στα περισσότερα λύκεια υπάρχουν δυο καθηγητές, θα μπορούν να δημιουργηθούν maximum μόνο 2 τμήματα, δηλαδή 2 δίωρα (λόγω των 35 ωρών δεν μπορούν να δημιουργηθούν άλλα τμήματα σε άλλες μέρες.Τα μαθήματα επιλογής θα πρέπει να γίνονται ταυτόχρονα). Οι υπόλοιποι μαθητές προφανώς θα επιλέξουν κάποιο μάθημα που δεν θα τους αρέσει. Πρότασή μου είναι να υπάρχει ένα μάθημα γενικής παιδείας στην Α' Λυκείου. Ενα μάθημα επιλογής και ένα μάθημα κατεύθυνσης εισαγωγής στον προγραμματισμό στη Β' Λυκείου και στη Γ΄ Λυκείου ένα μάθημα επιλογής και ένα μάθημα κατεύθυνσης που θα εξετάζεται σε πανελλαδικό επίπεδο (για τις θετικές και τεχνολογικές σχολές που σχετίζονται άμεσα και έμμεσα με τον προγραμματισμό, οι οποίες είναι πάρα πολλές).