Στους στόχους του Λυκείου θα πρέπει επιτέλους να εισαχθούν και ποιοτικά στοιχεία με συγκεκριμένο τρόπο. Για παράδειγμα στην γενική αναφορά για συμμετοχή θα πρέπει να προστεθεί "συμμετοχή στη λειτουργία του σχολείου".
Επίσης, στους στόχους πρέπει να περιλαμβάνονται κοινωνικές δεξιότητες και αρχές δημοκρατικής συνύπαρξης: «συνεργασία με άλλους μαθητές και λειτουργία σε ομάδες»
Τέλος, κρίσιμο είναι να τεθούν και άυλοι στόχοι, για παράδειγμα ψυχολογικοί:
«ηρεμία, χαρά και ευτυχία»
Στους στόχους του Λυκείου θα πρέπει επιτέλους να εισαχθούν και ποιοτικά στοιχεία με συγκεκριμένο τρόπο. Για παράδειγμα στην γενική αναφορά για συμμετοχή θα πρέπει να προστεθεί "συμμετοχή στη λειτουργία του σχολείου". Επίσης, στους στόχους πρέπει να περιλαμβάνονται κοινωνικές δεξιότητες και αρχές δημοκρατικής συνύπαρξης: «συνεργασία με άλλους μαθητές και λειτουργία σε ομάδες» Τέλος, κρίσιμο είναι να τεθούν και άυλοι στόχοι, για παράδειγμα ψυχολογικοί: «ηρεμία, χαρά και ευτυχία»