Η επιλογή να βάζουν το 50% των θεμάτων οι καθηγητές είναι εντελώς υποκειμενική.Μπορει κάποιος καθηγητής σε ένα σχολείο να είναι πολύ αυστηρός ενω σε ένα άλλο σχολείο σε ένα χωριό να είναι πολύ χαλαρος.Η επιλογή των θεμάτων από αυτούς τους δύο καθηγητές θα είναι του ίδιου βαθμού δυσκολίας;Επομένως εισέρχεται με τον τρόπο αυτό επιλογής των θεμάτων ένας υποκειμενικός παράγοντας σε ποσοστό 50%.Επιπλέον μειόνονται δραματικά οι επιλογές σχολών των μαθητών λόγω των 4 μαθημάτων. Πρέπει να βρεθεί τρόπος οι μαθητές να επιλέγουν σχολές από δύο ομάδες ακόμη και αν χρειαστεί να δίνουν παραπάνω μαθηματα.Αν δεν περάσει την πρώτη χρονιά σε σχολή που του αρέσει τι πρόβλεψη υπάρχει για άλλες ευκαιρίες;Αν δεν δηλώσουν πολοίμαθητές τις παιδαγωγικές σχολές(αφού δυστυχώς θα είναι απο μόνες τους ενα πεδίο)θα υπάρχει πρόβλημα αριθμού δασκάλων;
Η επιλογή να βάζουν το 50% των θεμάτων οι καθηγητές είναι εντελώς υποκειμενική.Μπορει κάποιος καθηγητής σε ένα σχολείο να είναι πολύ αυστηρός ενω σε ένα άλλο σχολείο σε ένα χωριό να είναι πολύ χαλαρος.Η επιλογή των θεμάτων από αυτούς τους δύο καθηγητές θα είναι του ίδιου βαθμού δυσκολίας;Επομένως εισέρχεται με τον τρόπο αυτό επιλογής των θεμάτων ένας υποκειμενικός παράγοντας σε ποσοστό 50%.Επιπλέον μειόνονται δραματικά οι επιλογές σχολών των μαθητών λόγω των 4 μαθημάτων. Πρέπει να βρεθεί τρόπος οι μαθητές να επιλέγουν σχολές από δύο ομάδες ακόμη και αν χρειαστεί να δίνουν παραπάνω μαθηματα.Αν δεν περάσει την πρώτη χρονιά σε σχολή που του αρέσει τι πρόβλεψη υπάρχει για άλλες ευκαιρίες;Αν δεν δηλώσουν πολοίμαθητές τις παιδαγωγικές σχολές(αφού δυστυχώς θα είναι απο μόνες τους ενα πεδίο)θα υπάρχει πρόβλημα αριθμού δασκάλων;