Διαφωνώ με τον τρόπο που θεσμοθετείται το 4ο έτος εξειδίκευσης
Αυτό σίγουρα καθιστά ανεπαρκή, χρονικά, την παροχή των απαιτούμενων γνώσεων και δεξιοτήτων στους μαθητές έτσι ώστε αυτοί να είναι σε θέση να δραστηριοποιηθούν επαγγελματικά. Είναι διαφορετικά πράγματα η πρακτική άσκηση και η μαθητεία ( οι ώρες μαθητείας δεν προσμετρώνται ως ώρες θεωρητικής ή εργαστηριακής διδασκαλίας).
Διαφωνώ πλήρως με την εμπλοκή του ΟΑΕΔ στο τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα. Δεν πρέπει να φύγει μέρος της τυπικής εκπαίδευσης από το ΥΠΑΙΘ. Η συνεργασία είναι δυνατή μόνο σε επίπεδο μεταφοράς τεχνογνωσίας.
Το 4ο έτος εξειδίκευσης να λειτουργεί μόνο στη δομή του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος, με θεωρητικά και εργαστηριακά μαθήματα και πρακτική άσκηση.
Διαφωνώ με τον τρόπο που θεσμοθετείται το 4ο έτος εξειδίκευσης Αυτό σίγουρα καθιστά ανεπαρκή, χρονικά, την παροχή των απαιτούμενων γνώσεων και δεξιοτήτων στους μαθητές έτσι ώστε αυτοί να είναι σε θέση να δραστηριοποιηθούν επαγγελματικά. Είναι διαφορετικά πράγματα η πρακτική άσκηση και η μαθητεία ( οι ώρες μαθητείας δεν προσμετρώνται ως ώρες θεωρητικής ή εργαστηριακής διδασκαλίας). Διαφωνώ πλήρως με την εμπλοκή του ΟΑΕΔ στο τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα. Δεν πρέπει να φύγει μέρος της τυπικής εκπαίδευσης από το ΥΠΑΙΘ. Η συνεργασία είναι δυνατή μόνο σε επίπεδο μεταφοράς τεχνογνωσίας. Το 4ο έτος εξειδίκευσης να λειτουργεί μόνο στη δομή του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος, με θεωρητικά και εργαστηριακά μαθήματα και πρακτική άσκηση.