Το σύγχρονο Λύκειο έρχεται και η πληροφορική φεύγει; Η κατάργηση μαθημάτων Πληροφορικής στο Λύκειο αποτελεί οπισθοδρόμηση και όχι εκσυγχρονισμό.
Από το 1980 έως και σήμερα η Πληροφορική τροφοδοτεί παγκοσμίως την ανάπτυξη ενώ μέσω των μαθημάτων της Πληροφορικής οι μαθητές μπορούν να λειτουργούν και να διαχειρίζονται την πολύπλευρη Διαδικτυακή γνώση, και αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα, το συνεργατικό πνεύμα και την ικανότητα επίλυσης σύνθετων προβλημάτων, στοιχεία που καθορίζουν ποιοτικά τη συμμετοχή των μαθητών – και νέων ενηλίκων πολιτών στην Κοινωνία της Γνώσης και την εργασία σήμερα.
Το σύγχρονο Λύκειο έρχεται και η πληροφορική φεύγει; Η κατάργηση μαθημάτων Πληροφορικής στο Λύκειο αποτελεί οπισθοδρόμηση και όχι εκσυγχρονισμό. Από το 1980 έως και σήμερα η Πληροφορική τροφοδοτεί παγκοσμίως την ανάπτυξη ενώ μέσω των μαθημάτων της Πληροφορικής οι μαθητές μπορούν να λειτουργούν και να διαχειρίζονται την πολύπλευρη Διαδικτυακή γνώση, και αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα, το συνεργατικό πνεύμα και την ικανότητα επίλυσης σύνθετων προβλημάτων, στοιχεία που καθορίζουν ποιοτικά τη συμμετοχή των μαθητών – και νέων ενηλίκων πολιτών στην Κοινωνία της Γνώσης και την εργασία σήμερα.