• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΤΩΝΗΣ' | 28 Νοεμβρίου 2009, 00:17

    Οι συνάδελφοι που υπεραμύνονται του ΑΣΕΠ και δέχονται αδιαμαρτύρητα την κατάργηση των πινάκων , φαντάζομαι ότι είναι στο σύνολό τους πρόσφατα αποφοιτήσαντες , χωρίς επαγγελματικές ή άλλες υποχρεώσεις , έχοντας ήδη συμπεριλάβει στον προγραμματισμό τους εντός του Πανεπιστημίου την προοπτική του Διαγωνισμού.. Και φυσικά πιστεύουν αφελώς ότι αυτή τους η στάση εξυπηρετεί το στενό ατομικό τους συμφέρον .Εξ' ού και οι "ανθρωποφάγες" διαθέσεις ορισμένων έναντι και των πολυτέκνων .. Ερωτώ λοιπόν: αν καταργηθούν οι πίνακες και οι μέσω αυτών προσλήψεις και τα πάντα καθορίζονται εφεξής από την αξιολογική αυθεντία(;) του Ασεπ , σε τι ύψος θα φτάσει ο αριθμός των υποψηφίων που θα συνωστίζονται για μια θέση στον ήλιο (;) της δημόσιας παιδείας ;Σε τι επίπεδο θα εξακοντιστούν τα ποσοστά αποτυχίας με δεδομένη την πολιτική μείωσης των διορισμών σε απόλυτους αριθμούς τα τελευταία χρόνια και με καμία απολύτως δέσμευση της νεοπαγούς ηγεσίας του Υπουργείου για αύξησή τους; Δεν αντιλαμβάνονται το αδιέξοδο που θα αντιμετωπίσουν , όπως και την επικοινωνιακή εκμετάλλευσή του μέσω της μετάθεσης των ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ευθυνών του κράτους στην υποτιθέμενη δική τους ανεπάρκεια και ανικανότητα; Εμείς οι παλιότεροι το έχουμε ξαναδεί το έργο αυτό και στην πρώτη ,την πασοκική βερσιόν του και στο νεοδημοκρατικό του ριμέικ .. Λοιπόν , καθένας κάνει τις επιλογές του και κρίνεται για αυτές Ωστόσο , το ελληνικό κράτος φαντάζει στα μάτια μου παντελώς ανυπόληπτο και βασικά υπεύθυνο για την ενεργοποίηση των πιο χαμηλών αντανακλαστικών ενίων συναδέλφων. Συγχαρητήρια κ. υπουργέ ..Με τις συνεχείς μεταρρυθμίσεις - απορρυθμίσεις της ταλαίπωρης παιδείας τα τελευταία 20 χρόνια από τους Αλάριχους κατεδαφιστές υπουργούς και συμβούλους , καταφέρατε και να την απαξιώσετε πλήρως ,ενισχύοπντας προκλητικά την ιδιωτική , αλλά και να αποθηριώσετε αυτούς που αύριο θα κληθούν να μορφώσουν ήθος στις νεότερες γενιές . Ή μήπως δεν ενδιαφέρει πια το ήθος , αλλά μόνο η αναπαραγωγή ενός απασχολήσιμου και πλήρως ελέγξιμου κοινωνικού πολτού , από ανάλογα αναλώσιμους εκπαιδευτές , αλλά όχι εκπαιδευτικούς?? Κλείνοντας , θα ξαναπώ επιγραμματικά ό,τι έχω ήδη καταθέσει στο πρώτο μου μήνυμα στη σελίδα 72 - Θέλετε πραγματική αναβάθμιση της δημόσιας παιδείας ; αυτή δεν επιτυγχάνεται με κανένα μαγικό κουτάκι επιτυχίας στα multiple choice ερωτήματα του παντελώς ανυπόληπτου ΑΣΕΠ.Και η όποια επιτυχία ή αποτυχία δεν επιλύει τη θεμελιώδη αντίφαση ανάμεσα στο μη μόνιμο διορισμό , αλλά την ανάληψη εκπαιδευτικού έργου μέσω των ελαστικοποιημένων σχέσεων αναπλήρωσης και ωρομισθίας ..αντίφαση που σας εκθέτει ανεπανόρθωτα ως εκπροσώπους ενός υποτιθέμενου κράτους δικαίου επιτυγχάνεται όμως μέσω της διαρκούς επιμόρφωσης του μάχιμου εκπαιδευτικού και με ουσιαστική και συνεχή αξιολόγηση εντός της τάξης , υπό τους όρους και τις προυποθέσεις που ήδη έχω θέσει επιτυγχάνεται επίσης μέσα από ριζική αναδιάρθρωση των καθηγητικών ΑΕΙ με πρόσθετα μαθήματα ή και έτη καθαρής εκπαιδευτικής προετοιμασίας και αξιολόγησης , θεωρητικής και πρακτικής ... επιτυγχάνεται τέλος μέσα από την τόνωση ενός αισθήματος αυτοσεβασμού , αυτοπεποίθησης κι αξιοπρέπειας του εκπαιδευτικού , ικανού να του προσφέρει την απαραίτητη ψυχολογική και συναισθηματική ισορροπία , να εμπνεύσει το έργο του και το ενδιαφέρον του μαθητή του ... Ο σύγχρονος εκπαιδευτικός - λάστιχο που τρέχει πανικόβλητος σε δυο ή τρία σχολεία, ενίοτε διαφορετικών νομών , εγκαταλείποντας οικογένεια κ.λ.π. για να συμπληρώσει ώρες και μόρια δεν έχει ούτε φυσικό δεσμό ούτε ψυχικό - συναισθηματικό με το σχολείο και τα παιδιά .. Είναι δεσμώτης στη φαυλότητα της ανερμάτιστης πολιτικής σας .. Η λύση περνά μέσα από την πλήρη αναδιάταξη της δομής του δημόσιου σχολείου : ολοήμερο , ολιγομελείς τάξεις , συνεχής επιμόρφωση , αύξηση της χρηματοδότησης για την παιδεία , μαζικοί διορισμοί μέχρι το κλείσιμο των πινάκων της διακομματικής φαυλότητας .Μετά από αυτό είναι υπόθεση των πανεπιστημίων να καθορίσουν πόσοι και πώς θα αποφοιτούν για να στελεχώσουν την εκπαίδευση και ζήτημα εποπτείας από ένα ανεξάρτητο σώμα η επιμόρφωση και η αξιολόγηση εντός της εκπαιδευτικής διαδικασίας ...