• Σχόλιο του χρήστη 'Φώτης Ε. Αλεξάκος' | 18 Αυγούστου 2013, 08:38

    Όταν στην χώρα μας υπάρχουν περίπου 52 Τμήματα Πληροφορικής στην Τριτοβάθμια και όταν σχεδόν σε ΌΛΑ τα Τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ υπάρχουν μαθήματα Αλγοριθμικής, είναι, αν όχι ύποπτο, τουλάχιστον ΠΑΡΑΛΟΓΟ να μην διδάσκεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και εκτενώς η Πληροφορική (ως Προγραμματισμός π.χ.) στο -λεγόμενο- "Νέο" Λύκειο (το οποίο όμως πάει να γίνει παμπάλαιο). Δυστυχώς. Κι αυτά τα γράφει κάποιος που διδάχθηκε Χημεία ως υποψήφιος (επιστήμη που αγαπώ ακόμα και σέβομαι πάρα πολύ), αλλά δεν την συνάντησε (την Χημεία) ποτέ ξανά στις σπουδές του. Προσοχή: Όχι Πληροφορική αντί Χημείας! Να διαλέγουν οι μαθητές: Χημεία ή Πληροφορική. Αυτός που θέλει να γίνει -ας πούμε- Βιολόγος ή Χημικός Μηχανικός, είναι λογικό να προτιμήσει Χημεία. Ο μαθητής που θέλει να σπουδάσει Ηλεκτρονικός Μηχανικός ή Μηχανικός Λογισμικού ας πούμε, δεν είναι λογικό να μπορεί να επιλέξει Πληροφορική ; Ιδίως όταν -πρόσφατα- έχουμε αναδείξει ως χώρα τόσα ταλέντα στην Επιστήμη των Υπολογιστών; (Ενδεικτικά: Ιωσήφ Σηφάκης: Βραβείο Turing. Χαράλαμπος Ιωάννου: Μαθητής βραβευμένος απ' την Google κλπ.) http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27200&subid=2&pubid=112928273 http://www.googlesciencefair.com/en/2013/