To θεωρώ απαράδεκτο σαν Έλλην πολίτης σε μια ευρωπαϊκή χώρα να απουσιάζει το μάθημα της πληροφορικής από τη δευτέρα και τρίτη λυκείου.Μα λόγω της βαρύτητας του μαθήματος θα έπρεπε το μάθημα να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του αναλυτικού προγράμματος δεδομένου ότι αποτελεί μία βασική εισαγωγή στο αντικείμενο σπουδών εκατοντάδων σχολών της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.Είναι δυνατόν να μην λάβει γνώση κάποιος υποψήφιος για σχολές πληροφορικής με τί έχει να κάνει στα μετέπειτα φοιτητικά χρόνια;είναι δυνατόν να μην έχει το ανάλογο υπόβαθρο;Και το κενό ποιός θα το καλύψει;Το μάθημα του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού;Mου αρέσει κατά τα άλλα ότι μιλάμε για "Πληροφοριακό Αναλφαβητισμό"...επιστροφή λοιπόν στις δέσμες της δεκαετίας του '90 αφού κάποιοι κρίνανε ότι το μάθημα της Χημείας αποτελεί πιό σημαντικό στοιχείο προς εξέταση στις πανελλήνιες.Αλήθεια κάποιος πρωτοετής φοιτητής ΤΕΙ - ΑΕΙ των σχολών Πληροφορικής- μερικές από τις οποίες είναι από τις πιο αξιόλογες της Ευρώπης - πως θα αντιμετωπίσει το "κενό έλλειψης στοιχειωδών γνώσεων" κατά τα πρώτα χρόνια σπουδών του (που θα αποτελέσουν και τις βάσεις για την μετέπειτα επαγγελματική του καριέρα) μετά από αυτήν την αναχρονιστική αναδιάρθρωση που σκοπεύετε να νομοθετήσετε;
To θεωρώ απαράδεκτο σαν Έλλην πολίτης σε μια ευρωπαϊκή χώρα να απουσιάζει το μάθημα της πληροφορικής από τη δευτέρα και τρίτη λυκείου.Μα λόγω της βαρύτητας του μαθήματος θα έπρεπε το μάθημα να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του αναλυτικού προγράμματος δεδομένου ότι αποτελεί μία βασική εισαγωγή στο αντικείμενο σπουδών εκατοντάδων σχολών της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.Είναι δυνατόν να μην λάβει γνώση κάποιος υποψήφιος για σχολές πληροφορικής με τί έχει να κάνει στα μετέπειτα φοιτητικά χρόνια;είναι δυνατόν να μην έχει το ανάλογο υπόβαθρο;Και το κενό ποιός θα το καλύψει;Το μάθημα του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού;Mου αρέσει κατά τα άλλα ότι μιλάμε για "Πληροφοριακό Αναλφαβητισμό"...επιστροφή λοιπόν στις δέσμες της δεκαετίας του '90 αφού κάποιοι κρίνανε ότι το μάθημα της Χημείας αποτελεί πιό σημαντικό στοιχείο προς εξέταση στις πανελλήνιες.Αλήθεια κάποιος πρωτοετής φοιτητής ΤΕΙ - ΑΕΙ των σχολών Πληροφορικής- μερικές από τις οποίες είναι από τις πιο αξιόλογες της Ευρώπης - πως θα αντιμετωπίσει το "κενό έλλειψης στοιχειωδών γνώσεων" κατά τα πρώτα χρόνια σπουδών του (που θα αποτελέσουν και τις βάσεις για την μετέπειτα επαγγελματική του καριέρα) μετά από αυτήν την αναχρονιστική αναδιάρθρωση που σκοπεύετε να νομοθετήσετε;