• Σχόλιο του χρήστη 'Μποδιώτη Εξακουστή' | 28 Νοεμβρίου 2009, 00:21

    Θα ήθελα αρχικά να δηλώσω την θετική μου στάση σε αυτό που το υπουργείο παιδείας προτίθεται να κάνει. Επειδή όμως σε κάθε μεταρρύθμιση κάποιοι θίγονται άμεσα (και έχουν δίκιο), θα πρότεινα να μην γίνει ότι έγινε και με την κατάργηση της επετηρίδας, όπου καταργήθηκε απότομα χωρίς καμία μέριμνα για αυτούς που ήταν έτοιμοι να διοριστούν. Συγκεκριμένα προτείνω: 1. Διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ από τον επόμενο ΑΣΕΠ με μοριοδότηση της προϋπηρεσίας, τόσο για τους μόνιμους όσο και για τους αναπληρωτές - ωρομίσθιους. 2. Ο κάθε εκπαιδευτικός να επιλέγει τον ΑΣΕΠ που επιθυμεί και να μπορεί να τον κρατήσει μέχρι 10 χρόνια, όπως το τεστ δεξιοτήτων. Αν κάποιος θέλει να βελτιώσει την βαθμολογία και την θέση του, μπορεί να δώσει άλλον ΑΣΕΠ. 3. Να υπάρξει μεταβατική περίοδο για τους εκπαιδευτικούς με μεγάλες προϋπηρεσίες, 20 μήνες και άνω, μέσα στο χρονικό διάστημα των 5 ετών. Ο υπάρχων ενιαίος πίνακας ήταν αξιοκρατικός στο μεγαλύτερο βαθμό του, αλλά όταν άρχισαν να αναγνωρίζονται οι προϋπηρεσίες από ΟΑΕΔ, ΠΔΣ, ιδιωτικά σχολεία, μέρος της Ολυμπιακής Παιδείας, ΤΑΔ ΕΤΑΔ, εκκλησιαστικά, μουσικά κ.α. έχασε την αντικειμενικότητά του. 4. Για όσο διαρκεί η μεταβατική περίοδος να γίνονται οι προσλήψεις με το αρχικό ποσοστό 75% - 25% (ΑΣΕΠ - ενιαίος πίνακας αντίστοιχα)όπου πρώτα θα επιλέγουν οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. Είναι άδικο και απαξιωτικό για τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ να παίρνουν τα κενά που περισσεύουν. και 5. Θα πρέπει να υπάρχει σε κάθε σχολή πανεπιστημιακής εκπαίδευσης τμήμα παιδαγωγικής κατάρτισης για αυτούς που ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση και να είναι αυτοί που θα διορίζονται στα σχολεία. Μέχρι σήμερα σε σχολές που θεωρείται ότι δίνουν παιδαγωγική κατάρτιση,π.χ. μαθηματικοί, φιλόλογοι, γυμναστές κ.α., αυτή είναι ελλειπής και καταφεύγουν οι υποψήφιοι σε φροντιστήρια ΑΣΕΠ. Αντίθετα η ετήσια φοίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕ προσφέρει σημαντικές γνώσεις για την εκπαιδευτική διαδικασία, ουσιαστικές και βιωματικές. Θα ήθελα να δω από το υπουργείο και προτάσεις που θα αφορούν την Ειδική Αγωγή, ένα κομμάτι της εκπαίδευσης που έχει σημαντικά προβλήματα και που οι προσλήψεις και οι διορισμοί γίνονται ακόμα με την διαδικασία της προσωπικής συνέντευξης για στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό.