Αναρωτιέμαι για ποιο λόγο το Υπουργείο Παιδείας "ξέχασε" το μάθημα της Πληροφορικής και του Προγραμματισμού στο σχεδιασμό του νέου Λυκείου.
- Δεν γνωρίζει ότι "Η υποβάθμιση της επιστήμης της πληροφορικής είναι πράξη που υπονομεύει το μέλλον της χώρας;"
- Δεν παρατηρεί ότι το πρόγραμμα σπουδών που προτείνει έρχεται σε πλήρη αντίφαση με τις διακηρύξεις του περί «ψηφιακού σχολείου»...
- Δεν βλέπει τη διεθνή πρακτική όπου προηγμένες χώρες όπως η ΗΠΑ - Ιαπωνία - Γερμανία.. αυξάνουν τις ώρες προγραμματισμού-αλγοριθμικής;
- Θεωρεί ότι είναι εκπαιδευτικά ορθό να διδάσκεται ένα μάθημα στο Δημοτικό, το Γυμνάσιο μετά να διακόπτεται στο λύκειο και να συνεχίζεται η εκπ/σή του στην Τριτοβάθμια και στην Αγορά Εργασίας;
- Δεν γνωρίζει την έννοια "Ψηφιακός Αναλφαβητισμός" και τις επιπτώσεις της στην Κοινωνία;
- Μήπως τελικά συγχέει την έννοια της επιστήμης της πληροφορικής με τη χρήση του υπολογιστή;
Ελπίζω ότι πρόκειται για ένα ΛΑΘΟΣ που θα το ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ.
Αναρωτιέμαι για ποιο λόγο το Υπουργείο Παιδείας "ξέχασε" το μάθημα της Πληροφορικής και του Προγραμματισμού στο σχεδιασμό του νέου Λυκείου. - Δεν γνωρίζει ότι "Η υποβάθμιση της επιστήμης της πληροφορικής είναι πράξη που υπονομεύει το μέλλον της χώρας;" - Δεν παρατηρεί ότι το πρόγραμμα σπουδών που προτείνει έρχεται σε πλήρη αντίφαση με τις διακηρύξεις του περί «ψηφιακού σχολείου»... - Δεν βλέπει τη διεθνή πρακτική όπου προηγμένες χώρες όπως η ΗΠΑ - Ιαπωνία - Γερμανία.. αυξάνουν τις ώρες προγραμματισμού-αλγοριθμικής; - Θεωρεί ότι είναι εκπαιδευτικά ορθό να διδάσκεται ένα μάθημα στο Δημοτικό, το Γυμνάσιο μετά να διακόπτεται στο λύκειο και να συνεχίζεται η εκπ/σή του στην Τριτοβάθμια και στην Αγορά Εργασίας; - Δεν γνωρίζει την έννοια "Ψηφιακός Αναλφαβητισμός" και τις επιπτώσεις της στην Κοινωνία; - Μήπως τελικά συγχέει την έννοια της επιστήμης της πληροφορικής με τη χρήση του υπολογιστή; Ελπίζω ότι πρόκειται για ένα ΛΑΘΟΣ που θα το ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ.