Αν θέλουμε σαν κράτος να δημιουργήσουν και να καινοτομήσουν οι επόμενες γενιές θα πρέπει να υπάρχει η διδασκαλία της αλγοριθμικής (προγραμματισμού) η οποία δίνει στους διδασκόμενους την κριτική σκέψη την οργάνωση και την δημιουργική επίλυση προβλημάτων.
Θα έπρεπε να πάμε την διδασκαλία της ΑΕΠΠ ένα βήμα μπροστά και όχι πίσω. Για παράδειγμα θα μπορούσε να ξεκινάει ο μαθητής στην Β' Λυκείου με procedural programing και να συνεχίζει στην Γ' Λυκείου με object oriented programing.
Αν θέλουμε σαν κράτος να δημιουργήσουν και να καινοτομήσουν οι επόμενες γενιές θα πρέπει να υπάρχει η διδασκαλία της αλγοριθμικής (προγραμματισμού) η οποία δίνει στους διδασκόμενους την κριτική σκέψη την οργάνωση και την δημιουργική επίλυση προβλημάτων. Θα έπρεπε να πάμε την διδασκαλία της ΑΕΠΠ ένα βήμα μπροστά και όχι πίσω. Για παράδειγμα θα μπορούσε να ξεκινάει ο μαθητής στην Β' Λυκείου με procedural programing και να συνεχίζει στην Γ' Λυκείου με object oriented programing.