Αν οι μαθητές διδασκόντουσαν Αγγλικά από την πρώτη δημοτικού ως την τρίτη γυμνασίου σε τρίωρη εβδομαδιαία διδασκαλία, Γαλλικά από την πρώτη γυμνασίου ως την τρίτη λυκείου επίσης σε τρίωρη ωριαία διδασκαλία και Γερμανικά από την πρώτη λυκείου ως την τρίτη λυκείου επίσης σε τρίωρο εβδομαδιαία, ο μαθητής θα τελείωνε το λύκειο πιστοποιημένος σε δυο ξένες γλώσσες σε επίπεδο Β2, τη δε τρίτη γλώσσα θα μπορούσε να την ολοκληρώσει στη διάρκεια της μετατλυκειακής εκπαίδευσής του (ΙΕΚ ή Πανεπιστήμιο. Με τον τρόπο αυτό επίσης θα αξιοποιείτο και το ειδικευμένο προσωπικό που σήμερα πλεονάζει και θα ανακουφιζόντουσαν οικονομικά οι μαστιζόμενες από την κρίση οικογένειες.
Αν οι μαθητές διδασκόντουσαν Αγγλικά από την πρώτη δημοτικού ως την τρίτη γυμνασίου σε τρίωρη εβδομαδιαία διδασκαλία, Γαλλικά από την πρώτη γυμνασίου ως την τρίτη λυκείου επίσης σε τρίωρη ωριαία διδασκαλία και Γερμανικά από την πρώτη λυκείου ως την τρίτη λυκείου επίσης σε τρίωρο εβδομαδιαία, ο μαθητής θα τελείωνε το λύκειο πιστοποιημένος σε δυο ξένες γλώσσες σε επίπεδο Β2, τη δε τρίτη γλώσσα θα μπορούσε να την ολοκληρώσει στη διάρκεια της μετατλυκειακής εκπαίδευσής του (ΙΕΚ ή Πανεπιστήμιο. Με τον τρόπο αυτό επίσης θα αξιοποιείτο και το ειδικευμένο προσωπικό που σήμερα πλεονάζει και θα ανακουφιζόντουσαν οικονομικά οι μαστιζόμενες από την κρίση οικογένειες.