Η αποκατάσταση των καθηκόντων των Διδακτόρων ΑΕΙ (μονίμων και ΙΔΑΧ), που μπορεί να γίνει μέσω συγκεκριμένης τροπολογίας στο παρόν σχέδιο νόμου, είναι θέμα πολιτικής ουσίας με ηθικές και οικονομικές προεκτάσεις και αυτό γιατί πρόκειται για εξειδικευμένους επιστήμονες, που θα υπηρετήσουν το ελληνικό δημόσιο από μια θέση που θα ανταποδίδει στην ελληνική κοινωνία το μέγιστο της επένδυσής της (για να τους καταστήσει επιστήμονες) με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Ο τρόπος πρόσληψης των επιστημόνων αυτών δεν αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία. Διεθνώς, κανένα ακαδημαϊκό ίδρυμα δεν προσλαμβάνει υπαλλήλους μέσω κάποιου αντίστοιχου Α.Σ.Ε.Π.
Αντιθέτως, η συνέχιση της εκκρεμότητας των καθηκόντων του προσωπικού αυτού αποτελεί ελληνική πρωτοτυπία, που έχει επισημανθεί σε όλες τις δημοσιευμένες Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης Τμημάτων ΑΕΙ της χώρας, που έγιναν από καθηγητές ξένων πανεπιστημίων.
Πρόκειται για ζημιογόνο διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, εκ μέρους του ελληνικού δημοσίου, που ενώ πραγματοποίησε μια ακριβή επένδυση για να αποκτήσει εξειδικευμένους επιστήμονες, εντούτοις δεν αξιοποιεί την επένδυση αυτή ανταποδοτικά.
Η αποκατάσταση των καθηκόντων των Διδακτόρων ΑΕΙ (μονίμων και ΙΔΑΧ), που μπορεί να γίνει μέσω συγκεκριμένης τροπολογίας στο παρόν σχέδιο νόμου, είναι θέμα πολιτικής ουσίας με ηθικές και οικονομικές προεκτάσεις και αυτό γιατί πρόκειται για εξειδικευμένους επιστήμονες, που θα υπηρετήσουν το ελληνικό δημόσιο από μια θέση που θα ανταποδίδει στην ελληνική κοινωνία το μέγιστο της επένδυσής της (για να τους καταστήσει επιστήμονες) με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Ο τρόπος πρόσληψης των επιστημόνων αυτών δεν αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία. Διεθνώς, κανένα ακαδημαϊκό ίδρυμα δεν προσλαμβάνει υπαλλήλους μέσω κάποιου αντίστοιχου Α.Σ.Ε.Π. Αντιθέτως, η συνέχιση της εκκρεμότητας των καθηκόντων του προσωπικού αυτού αποτελεί ελληνική πρωτοτυπία, που έχει επισημανθεί σε όλες τις δημοσιευμένες Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης Τμημάτων ΑΕΙ της χώρας, που έγιναν από καθηγητές ξένων πανεπιστημίων. Πρόκειται για ζημιογόνο διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, εκ μέρους του ελληνικού δημοσίου, που ενώ πραγματοποίησε μια ακριβή επένδυση για να αποκτήσει εξειδικευμένους επιστήμονες, εντούτοις δεν αξιοποιεί την επένδυση αυτή ανταποδοτικά.