Στην Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών ενώ αποτελεί την ομάδα προσανατολισμού για τον τομέα Πληροφορικής, δεν περιέχει ούτε ένα μάθημα στο οποίο να μπορούν οι μαθητές να γνωρίσουν τις αρχές τις επιστήμης Υπολογιστών και τις επιμέρους περιοχές της. Αντιθέτως περιλαμβάνει τα αντίστοιχα μαθήματα για τους άλλους τομείς (αρχές μηχανολογίας, αρχές ηλεκτρολογίας και ηλεκτρονικής, τεχνικό σχέδιο).
Το μάθημα των ΤΠΕ δεν μπορεί να θεωρηθεί μάθημα προσανατολισμού αφού καλύπτει ένα μόνο μέρος της επιστήμης των Υπολογιστών, εστιάζοντας κυρίως σε θεματα ανάπτυξης δεξιοτήτων κι ειδικότερα όσον αφορά στην χρήση του εποπτικού μέσου της Πληροφορικής, του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή.
Για τον λόγο αυτό, πέραν του μαθήματος των ΤΠΕ, προτίνεται η προσθήκη ενός μαθήματος προσανατολισμού με πιθανό τίτλο “Βασικές Αρχές της Επιστήμης Υπολογιστών / Αλγοριθμική", δύο (2) ωρών, στην Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών.
Στο μάθημα αυτό οι μαθητές/τριεας θα διδάσκονται τις βασικές αρχές της επιστήμης υπολογιστών και θα εισάγονται στην αλγοριθμική αναπτύσσοντας την κριτική, αναλυτική και συνθετική του σκέψη και τη δημιουργικότητά του.
Στην περίπτωση που (λανθασμένα κατά τη γνώμη μας) το μάθημα των ΤΠΕ θεωρηθεί οτι είναι το μάθημα προσανατολισμόυ για τον τομέα Πληροφορικής, τότε αυτομάτως οι μαθητές/τριες όλων των ομάδων προσανατολισμού θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τον τομέα πληροφορικής στη Β' τάξη.
Στην Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών ενώ αποτελεί την ομάδα προσανατολισμού για τον τομέα Πληροφορικής, δεν περιέχει ούτε ένα μάθημα στο οποίο να μπορούν οι μαθητές να γνωρίσουν τις αρχές τις επιστήμης Υπολογιστών και τις επιμέρους περιοχές της. Αντιθέτως περιλαμβάνει τα αντίστοιχα μαθήματα για τους άλλους τομείς (αρχές μηχανολογίας, αρχές ηλεκτρολογίας και ηλεκτρονικής, τεχνικό σχέδιο). Το μάθημα των ΤΠΕ δεν μπορεί να θεωρηθεί μάθημα προσανατολισμού αφού καλύπτει ένα μόνο μέρος της επιστήμης των Υπολογιστών, εστιάζοντας κυρίως σε θεματα ανάπτυξης δεξιοτήτων κι ειδικότερα όσον αφορά στην χρήση του εποπτικού μέσου της Πληροφορικής, του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή. Για τον λόγο αυτό, πέραν του μαθήματος των ΤΠΕ, προτίνεται η προσθήκη ενός μαθήματος προσανατολισμού με πιθανό τίτλο “Βασικές Αρχές της Επιστήμης Υπολογιστών / Αλγοριθμική", δύο (2) ωρών, στην Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών. Στο μάθημα αυτό οι μαθητές/τριεας θα διδάσκονται τις βασικές αρχές της επιστήμης υπολογιστών και θα εισάγονται στην αλγοριθμική αναπτύσσοντας την κριτική, αναλυτική και συνθετική του σκέψη και τη δημιουργικότητά του. Στην περίπτωση που (λανθασμένα κατά τη γνώμη μας) το μάθημα των ΤΠΕ θεωρηθεί οτι είναι το μάθημα προσανατολισμόυ για τον τομέα Πληροφορικής, τότε αυτομάτως οι μαθητές/τριες όλων των ομάδων προσανατολισμού θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τον τομέα πληροφορικής στη Β' τάξη.