• Σχόλιο του χρήστη 'Θεόδωρος Γούτας' | 18 Αυγούστου 2013, 10:03

    Στο Γενικό Λύκειο υποστηρίζω την ύπαρξη μαθημάτων Πληροφορικής ως μαθήματα Γενικής Παιδείας σε όλες τις τάξεις καθώς και μάθημα πανελλαδικά εξεταζόμενο στα μαθήματα προσανατολισμού, ώστε να οι μαθητές/τριες να μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε τμήματα Πληροφορικής της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η κατάργηση της επιστήμης της Πληροφορικής στο Λύκειο δημιουργεί ένα τεράστιο κενό στην εκπαίδευση των μαθητών/τριών αφού ένα μεγάλο ποσοστό τμημάτων ΑΕΙ και ΤΕΙ που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή στη χώρα μας είναι σχολές Πληροφορικής. Φανταστείτε πρωτοετείς φοιτητές του Μαθηματικού ή του Φυσικού Τμήματος οι οποίοι δε θα είχαν διδαχθεί τα αντίστοιχα μαθήματα, Μαθηματικά και Φυσική! Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 23 ΑΕΙ στο 2ο-4ο πεδίο του μηχανογραφικού που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική, σε σύνολο 143 ΑΕΙ (Ποσοστό 16%). Υπάρχουν 31 ΤΕΙ στο 2ο-4ο πεδίο που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική, σε σύνολο 100 ΤΕΙ (Ποσοστό 31%). Υπάρχουν 54 σχολές στο 2ο-4ο πεδίο που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική, σε σύνολο 243 σχολών (Ποσοστό 22,2%). Δηλαδή, 1 στις 5 σχολές του μηχανογραφικού των μη ιατρικών σχολών σχετίζεται άμεσα με την Πληροφορική και αρκετές έμμεσα. Οι εισακτέοι αυτών των σχολών δεν θα πρέπει να εξετάζονται οπωσδήποτε σε μαθήματα πληροφορικής πριν εισαχθούν;