Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, ως Έλληνας πολίτης που πιστεύει ότι το μέλλον αυτής της χώρας στηρίζεται στα παιδιά και γενικά στην παιδεία της, αλλά και συγχρόνως ως πατέρας που ενδιαφέρεται για το μέλλον των παιδιών του, θα ήθελα να σας εκφράσω τις σκέψεις μου, οι οποίες είναι και σκέψεις μιας μεγάλης μερίδας πολιτών. Συγχαρητήρια που επιτέλους υπάρχει ένας Υπουργός που αναγνωρίζει ως σημαντικό μάθημα την πολιτειακή παιδεία βάζοντας το μάλιστα και στις πανελλαδικές εξετάσεις. Ζούμε όλοι σε μια κοινωνία με όλα αυτά τα γνωστά προβλήματα, αλλά και σε μια πατρίδα που γέννησε την δημοκρατία και στην πραγματικότητα ο νέος μας δεν μαθαίνει για την αξία της, για τους πολιτικούς θεσμούς, για το πόσο σημαντικό είναι κάποιος, ανεξαρτήτου ειδικότητας και επιστήμης, να είναι ενεργός πολίτης. Ο νέος μέχρι σήμερα δεν είχε την δυνατότητα να μάθει και να του γίνει βίωμα να αγαπάει την πατρίδα του, να σέβεται την δημοκρατία και να αναγνωρίζει την αξία της, τα δικαιώματα που του παρέχει η πολιτεία, να γνωρίζει τους διεθνείς οργανισμούς, κ.α. Είχαμε όμως την απαίτηση να σέβεται τους θεσμούς του κράτους και να υπακούει στους νόμους. Αποφοιτούν από το σχολείο γνωρίζοντας ελάχιστα πράγματα πάνω στους πολιτικούς θεσμούς διότι τα μαθήματα πολιτειακής παιδείας θεωρούνταν δευτερεύουσας σημασίας. Σε πολλές περιπτώσεις διδάσκονταν από εκπαιδευτικούς που δεν γνώριζαν το αντικείμενο αλλά το δίδασκαν ως β΄ ανάθεση, ακόμη και στο λύκειο. Πιστεύοντας ότι πάνω από όλες τις επιστήμες το νέο σχολείο θα πρέπει επιτέλους να εκπαιδεύει ενεργούς πολίτες, θεωρώ επιβεβλημένο τέτοια μαθήματα όπως η πολιτειακή παιδεία να διδάσκονται καθαρά από ειδικούς ανθρώπους όπως οι πολιτικοί επιστήμονες και να μην γίνει πάλι ένα μάθημα για συμπλήρωση ωραρίου από άλλους μη συναφής κλάδους.
Στο μάθημα της πολιτειακής παιδείας θα πρέπει να εξετάζονται πανελλαδικά στην Γ΄ λυκείου όλοι όσοι θα μπουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ειδικά αυτοί που πρόκειται να εισαχθούν στις νομικές, αστυνομικές και στρατιωτικές σχολές θα πρέπει οπωσδήποτε να εξετάζονται στην πολιτική παιδεία και να είναι μάθημα βαρύτητας.
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, ως Έλληνας πολίτης που πιστεύει ότι το μέλλον αυτής της χώρας στηρίζεται στα παιδιά και γενικά στην παιδεία της, αλλά και συγχρόνως ως πατέρας που ενδιαφέρεται για το μέλλον των παιδιών του, θα ήθελα να σας εκφράσω τις σκέψεις μου, οι οποίες είναι και σκέψεις μιας μεγάλης μερίδας πολιτών. Συγχαρητήρια που επιτέλους υπάρχει ένας Υπουργός που αναγνωρίζει ως σημαντικό μάθημα την πολιτειακή παιδεία βάζοντας το μάλιστα και στις πανελλαδικές εξετάσεις. Ζούμε όλοι σε μια κοινωνία με όλα αυτά τα γνωστά προβλήματα, αλλά και σε μια πατρίδα που γέννησε την δημοκρατία και στην πραγματικότητα ο νέος μας δεν μαθαίνει για την αξία της, για τους πολιτικούς θεσμούς, για το πόσο σημαντικό είναι κάποιος, ανεξαρτήτου ειδικότητας και επιστήμης, να είναι ενεργός πολίτης. Ο νέος μέχρι σήμερα δεν είχε την δυνατότητα να μάθει και να του γίνει βίωμα να αγαπάει την πατρίδα του, να σέβεται την δημοκρατία και να αναγνωρίζει την αξία της, τα δικαιώματα που του παρέχει η πολιτεία, να γνωρίζει τους διεθνείς οργανισμούς, κ.α. Είχαμε όμως την απαίτηση να σέβεται τους θεσμούς του κράτους και να υπακούει στους νόμους. Αποφοιτούν από το σχολείο γνωρίζοντας ελάχιστα πράγματα πάνω στους πολιτικούς θεσμούς διότι τα μαθήματα πολιτειακής παιδείας θεωρούνταν δευτερεύουσας σημασίας. Σε πολλές περιπτώσεις διδάσκονταν από εκπαιδευτικούς που δεν γνώριζαν το αντικείμενο αλλά το δίδασκαν ως β΄ ανάθεση, ακόμη και στο λύκειο. Πιστεύοντας ότι πάνω από όλες τις επιστήμες το νέο σχολείο θα πρέπει επιτέλους να εκπαιδεύει ενεργούς πολίτες, θεωρώ επιβεβλημένο τέτοια μαθήματα όπως η πολιτειακή παιδεία να διδάσκονται καθαρά από ειδικούς ανθρώπους όπως οι πολιτικοί επιστήμονες και να μην γίνει πάλι ένα μάθημα για συμπλήρωση ωραρίου από άλλους μη συναφής κλάδους. Στο μάθημα της πολιτειακής παιδείας θα πρέπει να εξετάζονται πανελλαδικά στην Γ΄ λυκείου όλοι όσοι θα μπουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ειδικά αυτοί που πρόκειται να εισαχθούν στις νομικές, αστυνομικές και στρατιωτικές σχολές θα πρέπει οπωσδήποτε να εξετάζονται στην πολιτική παιδεία και να είναι μάθημα βαρύτητας.