1) Άρθρο 27:
"23. Στη παρ. 1 του άρθρου 4 του ν. 3699/2008, προστίθεται πέμπτο
εδάφιο ως εξής: «Τα ΚΕΔΔΥ υποχρεούνται να γνωματεύουν εντός διμήνου
από την υποβολή σχετικής αίτησης. Σε περίπτωση που για αντικειμενικούς
λόγους υπάρχει ανάγκη παράτασης της ανωτέρω προθεσμίας, η παράταση
αυτή πρέπει να είναι απολύτως αιτιολογημένη"
Στις περιπτώσεις των μεγάλων πόλεων, με μεγάλη λίστα αναμονής, αν αυτό ισχύσει χωρίς αύξηση του προσωπικού, θα σημάνει το τέλος του 'Υ' - Υποστήριξη. Οι προς αξιολόγηση μαθητές θα καλούνται "ενώπιον 3-μελούς ή 4-μελούς ή 5-μελούς επιτροπής και θα λαμβάνουν γνωμάτευση εντός 24ώρου, η οποία θα περιορίζεται σε 3-4 γραμμές, με ό,τι αυτό θα συνεπάγεται...
ΠΡΟΤΑΣΗ: αύξηση του προσωπικού των ΚΕΔΔΥ
2) Ν. 3699/2008, άρθρο 20, 1.3δ: "Οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής, όταν συμπληρώσουν τριετή εκπαιδευτική προϋπηρεσία, μπορούν να τοποθετηθούν με μετάθεση ή απόσπαση σε θέσεις των ΚΕΔΔΥ, για την παροχή αποκλειστικά
υποστηρικτικού έργου στο μαθητικό πληθυσμό της αρμοδιότητας του ΚΕΔΔΥ".
ΠΡΟΤΑΣΗ: οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής μπορούν και έχουν την κατάρτιση ώστε να συμμετέχουν ισότιμα στην αξιολόγηση των μαθητών (την οποία ούτως ή άλλως κάνουν προκειμένου να υποστηρίξουν)
1) Άρθρο 27: "23. Στη παρ. 1 του άρθρου 4 του ν. 3699/2008, προστίθεται πέμπτο εδάφιο ως εξής: «Τα ΚΕΔΔΥ υποχρεούνται να γνωματεύουν εντός διμήνου από την υποβολή σχετικής αίτησης. Σε περίπτωση που για αντικειμενικούς λόγους υπάρχει ανάγκη παράτασης της ανωτέρω προθεσμίας, η παράταση αυτή πρέπει να είναι απολύτως αιτιολογημένη" Στις περιπτώσεις των μεγάλων πόλεων, με μεγάλη λίστα αναμονής, αν αυτό ισχύσει χωρίς αύξηση του προσωπικού, θα σημάνει το τέλος του 'Υ' - Υποστήριξη. Οι προς αξιολόγηση μαθητές θα καλούνται "ενώπιον 3-μελούς ή 4-μελούς ή 5-μελούς επιτροπής και θα λαμβάνουν γνωμάτευση εντός 24ώρου, η οποία θα περιορίζεται σε 3-4 γραμμές, με ό,τι αυτό θα συνεπάγεται... ΠΡΟΤΑΣΗ: αύξηση του προσωπικού των ΚΕΔΔΥ 2) Ν. 3699/2008, άρθρο 20, 1.3δ: "Οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής, όταν συμπληρώσουν τριετή εκπαιδευτική προϋπηρεσία, μπορούν να τοποθετηθούν με μετάθεση ή απόσπαση σε θέσεις των ΚΕΔΔΥ, για την παροχή αποκλειστικά υποστηρικτικού έργου στο μαθητικό πληθυσμό της αρμοδιότητας του ΚΕΔΔΥ". ΠΡΟΤΑΣΗ: οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής μπορούν και έχουν την κατάρτιση ώστε να συμμετέχουν ισότιμα στην αξιολόγηση των μαθητών (την οποία ούτως ή άλλως κάνουν προκειμένου να υποστηρίξουν)