Ο όρος λογισμικό χρησιμοποιείται πάντα σε συνδυασμό με τον όρο υλικό (δηλ. τον υπολογιστή ως φυσικό αντικείμενο που διαχειρίζεται το λογισμικό). Είναι λοιπόν άρρηκτα συνδεδεμένη (και αυτονόητη) η σχέση τους και για το λόγο αυτό υπάρχουν ως «κατευθύνσεις» της ίδιας επιστήμης, της επιστήμης των υπολογιστών. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι σε όλα τα τμήματα ΑΕΙ του εσωτερικού και του εξωτερικού συνυπάρχουν μαθήματα και των δύο κατευθύνσεων.
Για το λόγο αυτό θεωρώ απολύτως λογικό η ειδικότητα του Τεχνικού ΗΥ να ανήκει στον τομέα Πληροφορικής και να διδάσκεται από επιστήμονες πληροφορικής.
Έτσι ο μαθητής θα έχει την ευκαιρία να εκπαιδευθεί στον τρόπο λειτουργίας του ΗΥ μαθαίνοντας όχι μόνο το πώς αλλά και το γιατί. Με τον τρόπο αυτό θα γίνει μύστης του μαγικού κόσμου της οργάνωσης και αρχιτεκτονικής των ΗΥ, του ταξιδιού από τις γλώσσες υψηλού επιπέδου στα χαμηλότερα επίπεδα του υλικού μαθαίνοντας σε βάθος όλες τις απαραίτητες τεχνικές και επιστημονικές γνώσεις που απαιτεί η συγκεκριμένη ειδικότητα.
Ο όρος λογισμικό χρησιμοποιείται πάντα σε συνδυασμό με τον όρο υλικό (δηλ. τον υπολογιστή ως φυσικό αντικείμενο που διαχειρίζεται το λογισμικό). Είναι λοιπόν άρρηκτα συνδεδεμένη (και αυτονόητη) η σχέση τους και για το λόγο αυτό υπάρχουν ως «κατευθύνσεις» της ίδιας επιστήμης, της επιστήμης των υπολογιστών. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι σε όλα τα τμήματα ΑΕΙ του εσωτερικού και του εξωτερικού συνυπάρχουν μαθήματα και των δύο κατευθύνσεων. Για το λόγο αυτό θεωρώ απολύτως λογικό η ειδικότητα του Τεχνικού ΗΥ να ανήκει στον τομέα Πληροφορικής και να διδάσκεται από επιστήμονες πληροφορικής. Έτσι ο μαθητής θα έχει την ευκαιρία να εκπαιδευθεί στον τρόπο λειτουργίας του ΗΥ μαθαίνοντας όχι μόνο το πώς αλλά και το γιατί. Με τον τρόπο αυτό θα γίνει μύστης του μαγικού κόσμου της οργάνωσης και αρχιτεκτονικής των ΗΥ, του ταξιδιού από τις γλώσσες υψηλού επιπέδου στα χαμηλότερα επίπεδα του υλικού μαθαίνοντας σε βάθος όλες τις απαραίτητες τεχνικές και επιστημονικές γνώσεις που απαιτεί η συγκεκριμένη ειδικότητα.