Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ | 28 Νοεμβρίου 2009, 00:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτείνω να επιλέγονται τα στελέχη, από υποδιευθυντή και πάνω με αντικειμενικά κριτήρια 1. εξετάσεις πάνω σε σχολικά θέματα (νομοθεσία -διαδικασίες) 2. εξετάσεις στα παιδαγωγικά 3. τεστ δεξιοτήτων 4. πτυχία - γλώσσες- μεταπτυχιακά. Καμμία μοριοδότηση από συγγραφή βιβλίων μη επιστημονικού περιεχομένου (π.χ. ιστορίες χωριών κτλ), συμμετοχή σε "σεμινάρια", "ημερίδες" κτλ και αμφίβολη "κοινωνικοπολιτική" δράση. Καμμία μοριοδιότηση από συνέντευξη και προϋπηρεσία σε θέσεις ευθύνης. Αυστηρό ασυμβίβαστο (δεν εφαρμόστηκε το 2006 μετά από εξωθεσμικές παρεμβάσεις αν και προβλεπόταν από τον εκλογικό νόμο) διευθυντή σχολείου και δημοτικού-νομαρχιακού συμβούλου, έτσι ώστε να σταματήσει η κυριαρχία του ρουσφετιού στην εκπαίδευση. Σε περίπτωση που προκριθεί (και) ψηφοφορία για εκλογή διευθυντή - υποδιευθυντή από το σύλλογο διδασκόντων, αυτή να είναι αυστηρά μυστική.