Οι φυσικές επιστήμες νομίζω είναι απαραίτητες στην εκπαίδευση ακόμη και για τους μαθητές που δε θα ακολουθήσουν κάποια σχετική επαγγελματική κατεύθυνση.
-- Στην Α' Λυκείου αν δεν είναι τρίωρο το μάθημα της φυσικής δεν προλαβαίνεις να κάνεις (και να εξοικειωθούν οι μαθητές) με βασικές έννοιες της φυσικής που χρησιμοποιούν για όλες τις μετέπειτα τάξεις.
-- Στην Γ' Λυκείου θα μπορούσε να υπάρχει ένα μάθημα γενικής παιδείας με εφαρμογές - χρήσιμες για την καθημερινότητα των μαθητών και αυριανών πολιτών, από όλο το φάσμα των φυσικών επιστημών. Να μην έχουν ακούσει ποτέ πχ τι είναι η ραδιενέργεια?
Σε ότι έχει να κάνει με τις αναθέσεις τώρα, θεωρώ ότι είναι "περίεργο" να υπάρχει ο κλάδος Φυσικών Ραδιοηλεκτρολόγων και να μην έχουν Α' ανάθεση Φυσική!
Στις ανάθεση της φυσικής γυμνασίου υπάρχει ανάθεση μέχρι και στους μαθηματικούς να κάνουν φυσική.....αλλά δεν υπάρχει α αναθεση στους Φυσικούς Ρ/Η (ΠΕ12.10)!
Θα έπρεπε να έχουν πρώτη ανάθεση σε όλες τις Φυσικές Γυμνασίου - Λυκείου.
Οι φυσικές επιστήμες νομίζω είναι απαραίτητες στην εκπαίδευση ακόμη και για τους μαθητές που δε θα ακολουθήσουν κάποια σχετική επαγγελματική κατεύθυνση. -- Στην Α' Λυκείου αν δεν είναι τρίωρο το μάθημα της φυσικής δεν προλαβαίνεις να κάνεις (και να εξοικειωθούν οι μαθητές) με βασικές έννοιες της φυσικής που χρησιμοποιούν για όλες τις μετέπειτα τάξεις. -- Στην Γ' Λυκείου θα μπορούσε να υπάρχει ένα μάθημα γενικής παιδείας με εφαρμογές - χρήσιμες για την καθημερινότητα των μαθητών και αυριανών πολιτών, από όλο το φάσμα των φυσικών επιστημών. Να μην έχουν ακούσει ποτέ πχ τι είναι η ραδιενέργεια? Σε ότι έχει να κάνει με τις αναθέσεις τώρα, θεωρώ ότι είναι "περίεργο" να υπάρχει ο κλάδος Φυσικών Ραδιοηλεκτρολόγων και να μην έχουν Α' ανάθεση Φυσική! Στις ανάθεση της φυσικής γυμνασίου υπάρχει ανάθεση μέχρι και στους μαθηματικούς να κάνουν φυσική.....αλλά δεν υπάρχει α αναθεση στους Φυσικούς Ρ/Η (ΠΕ12.10)! Θα έπρεπε να έχουν πρώτη ανάθεση σε όλες τις Φυσικές Γυμνασίου - Λυκείου.