Είναι πολύ σωστή η κίνηση αποκατάστασης της επιστήμης της Χημείας στο νέο Λύκειο. Μίας επιστήμης που είναι βασικότατη για την κατανόηση του κόσμου μας και αποτελεί θεμέλιο λίθο για τις περισσότερες επιστήμες - δεν την αποκαλούν τυχαία κάποιοι και Κεντρική Επιστήμη.
Συνδέει τα Μαθηματικά και την Φυσική με την Βιολογία, την Γεωλογία, τις επιστήμες του Περιβάλλοντος, τις Νανο-Επιστήμες και τα Νέα Υλικά.
Δυστυχώς όμως στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα είναι η πλέον αδικημένη και ριγμένη επιστήμη. Μονόωρο μάθημα σε δύο τάξεις στο Γυμνάσιο και με παρωχημένα βιβλία και πάλι λίγες ώρες στο Λύκειο. Η αναβάθμιση της λοιπόν είναι επιβεβλημένη και καλώς γίνεται, αν και θα έπρεπε να περιλαμβάνεται και στα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών της Β΄ τάξης, στην οποία έχει περιοριστεί στις 2 ώρες.
Ελπίζω μόνο να μην έχουμε αλλαγές της τελευταίας στιγμής ως αποτέλεσμα πιέσεων άλλων κλάδων και την πληρώσει η Χημεία, φαινόμενο που δυστυχώς το έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν...
Είναι πολύ σωστή η κίνηση αποκατάστασης της επιστήμης της Χημείας στο νέο Λύκειο. Μίας επιστήμης που είναι βασικότατη για την κατανόηση του κόσμου μας και αποτελεί θεμέλιο λίθο για τις περισσότερες επιστήμες - δεν την αποκαλούν τυχαία κάποιοι και Κεντρική Επιστήμη. Συνδέει τα Μαθηματικά και την Φυσική με την Βιολογία, την Γεωλογία, τις επιστήμες του Περιβάλλοντος, τις Νανο-Επιστήμες και τα Νέα Υλικά. Δυστυχώς όμως στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα είναι η πλέον αδικημένη και ριγμένη επιστήμη. Μονόωρο μάθημα σε δύο τάξεις στο Γυμνάσιο και με παρωχημένα βιβλία και πάλι λίγες ώρες στο Λύκειο. Η αναβάθμιση της λοιπόν είναι επιβεβλημένη και καλώς γίνεται, αν και θα έπρεπε να περιλαμβάνεται και στα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών της Β΄ τάξης, στην οποία έχει περιοριστεί στις 2 ώρες. Ελπίζω μόνο να μην έχουμε αλλαγές της τελευταίας στιγμής ως αποτέλεσμα πιέσεων άλλων κλάδων και την πληρώσει η Χημεία, φαινόμενο που δυστυχώς το έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν...