• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα Μ.' | 28 Νοεμβρίου 2009, 00:59

    Νομίζουν πολλοί συνάδελφοι οι διορισμοί των πολύτεκνων εκπαιδευτικών δεν αποτελούν μεγάλο πρόβλημα, γιατί αποτελούν μια ελάχιστη μειοψηφία στο σύνολο των διορισμών. Για να καταλάβουμε ωστόσο το μέγεθος του προβλήματος σε ορισμένους πολύπαθους κλάδους, αρκεί να συλλογιστούμε το εξής παράδειγμα: Την τρέχουσα σχολική χρονιά διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ μόλις 18 οικονομολόγοι ΠΕ09, ενώ ταυτόχρονα διορίστηκαν 40(!) πολύτεκνοι της ίδιας ειδικότητας! Μάλλον είναι υποκρισία να ισχυριζόμαστε ότι οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί είναι πολύ λίγοι για να δημιουργήσουν πρόβλημα! Σημειωτέον ότι οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι δεν είναι καν απόφοιτοι "καθηγητικής" σχολής, επομένως με ποιο αιτιολογικό να διοριστούν στην εκπαίδευση, εκμεταλλευόμενοι ένα νόμο που ισχύει αποκλειστικά για πολύτεκνους καθηγητές; Η αδικία βέβαια δε σταματάει εδώ. Ένα μεγάλο μέρος από τους πολύτεκνους συναδέλφους που διορίζονται ετησίως (και είναι πολλοί, όπως αναφέρθηκε παραπάνω) επιλέγει περιζήτητα αστικά κέντρα, με αποτέλεσμα να μπλοκάρει ολοκληρωτικά τις μεταθέσεις (χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση της Θεσσαλονίκης όπου οι μεταθέσεις οικονομολόγων τα τελευταία χρόνια έχουν σταματήσει, γεγονός που προφανώς συνδέεται άμεσα με τους πολυάριθμους διορισμούς πολύτεκνων εκεί). Και για να έρθω στη δικιά μου περίπτωση, έχω διοριστεί εδώ και μια 5ετία μέσω ΑΣΕΠ και από τότε έχω υπηρετήσει και με το παραπάνω την ελληνική επαρχία. Πίστευα ότι η συγκομιδή μορίων από την ακριτική Ελλάδα θα με έφερνε γρήγορα κοντά στην οικογένειά μου, αλλά τα χρόνια περνούν και απογοητεύομαι οικτρά. Όσο συνεχίζονται οι πολυάριθμοι διορισμοί πολύτεκνων οικονομολόγων στην πόλη μου, εξανεμίζονται οι ελπίδες μου για μετάθεση. Και ερωτώ: ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΥΝΟΗΘΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ?