"17 Αυγούστου 2013, 17:33 | Ι.Σ.
Βλέπω με μεγάλη ανησυχία το συντεχνιασμό των καθηγητών πληροφορικής, οι οποίοι με περισσό θράσος (αν αναλογιστεί κανείς τον τρόπο εισόδου τους στα σχολεία με εκείνες τις απείρου κάλλους διαδικασίες προ δεκαετίας) να ζητούν την απόσυρση μαθημάτων θετικών επιστημών και την αντικατάσταση τους με την Πληροφορική.
Η Πληροφορική αποτελεί μια γνώση η οποία είναι απαραίτητη σε όλους. Για αυτό το λόγο πρέπει να μπαίνει από το δημοτικό, όπου γίνεται δουλειά από όσους καθηγητές πληροφορικής τιμούν το επάγγελμα τους και δεν θεωρούν να εισάγουν επτάχρονα στον κόσμο της πληροφορικής (όντας γονιός είχα την τύχη να έχουν οι κόρες μου έναν εξαιρετικό καθηγητή στο Δημοτικό φέτος). Δεν αποτελεί μάθημα ειδικό, οι ίδιοι το συνομολογούν ότι όλες οι σχολές χρειάζονται την πληροφορική. Όλες οι σχολές, ακόμη και αυτές των ανθρωπιστικών σπουδών. Αντιθέτως. για τις Φυσικές επιστήμες είναι απαραίτητο ένα σύνολο προαπαιτούμενων γνώσεων για τον υποψήφιο φοιτητή που θα μπεί σε πολυτεχνικές, ιατρικές, γεωπονικές ή παρόμοιες σπουδές, το οποίο δεν είναι δυνατό να διδαχθεί στο Πανεπιστήμιο, αλλά στο πλαίσιο μιας συγκεκριμένης κατεύθυνσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Κατανοώ το πρόβλημα όμως η λύση για τη διατήρηση θέσεων εργασίας στην εκπαίδευση δεν μπορεί να είναι ο κανιβαλισμός άλλων ειδικών και βασικών μαθημάτων. Η ενίσχυση της πληροφορικής στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο είναι μια προτεινόμενη λύση.
"
Α) Χαίρομαι που κάθε τόσο κάποιος βλέπει συντεχνιασμό καθηγητών που είχαν 2 ώρες την εβδομάδα μάθημα και δεν βλέπει αυτών που έχουν 4-6 και θέλουν και περισσότερες. Είναι άμεσα πιστευτός.
Διαφωνώ πλήρως με το ΔΗμοτικό και την πληροφορική εκτός από την ΣΤ τάξη. Θέλετε παιδιά παχύσαρκα και εθισμένα στην διαδίκτυο; οι κατάλληλες ηλικίες στην Ελλάδα να μάθουν Πληροφορική τα παιδιά είναι το Γυμνάσιο και το Λύεκιο. Στο Δημοτικό βλε΄πουν τον Η/Υ σαν παιχνίδι και διδάσκονται πράγματα τα οποία κάλλιστα μπορούν αν διδαχτούν στο Γυμνάσιο. Α΄ρα Προτείνω Πληροφορική σε Γυμνάσιο-Λύκειο και μόνο στην ΣΤ Δημοτικού σαν εισαγωγή για το Γυμνάσιο.
β)Όπως πολύ ωραία ένας χημικός έγραψε εδώ "μα τι τι θέλουν την Πληροφορική και την αλγοριθμική στο Λύκειο? θα τους τα μάθουν από την αρχή στις σχολές που θα μπούνε!" Έτσι λοιπόν φίλε μου και την φυσική και τα μαθηματικά και τη λατρεμένη Χημεία δεν είναι ανάγκη να τη διδάσκονται σε προχωρημένο επίπεδο στο Λύκειο , θα την μαθαίνουν από την αρχή στις σχολές που εισάγονται!" - σύμφωνα με τη γνώμη ενός χημικού όχι συντεχνιακου
"17 Αυγούστου 2013, 17:33 | Ι.Σ. Βλέπω με μεγάλη ανησυχία το συντεχνιασμό των καθηγητών πληροφορικής, οι οποίοι με περισσό θράσος (αν αναλογιστεί κανείς τον τρόπο εισόδου τους στα σχολεία με εκείνες τις απείρου κάλλους διαδικασίες προ δεκαετίας) να ζητούν την απόσυρση μαθημάτων θετικών επιστημών και την αντικατάσταση τους με την Πληροφορική. Η Πληροφορική αποτελεί μια γνώση η οποία είναι απαραίτητη σε όλους. Για αυτό το λόγο πρέπει να μπαίνει από το δημοτικό, όπου γίνεται δουλειά από όσους καθηγητές πληροφορικής τιμούν το επάγγελμα τους και δεν θεωρούν να εισάγουν επτάχρονα στον κόσμο της πληροφορικής (όντας γονιός είχα την τύχη να έχουν οι κόρες μου έναν εξαιρετικό καθηγητή στο Δημοτικό φέτος). Δεν αποτελεί μάθημα ειδικό, οι ίδιοι το συνομολογούν ότι όλες οι σχολές χρειάζονται την πληροφορική. Όλες οι σχολές, ακόμη και αυτές των ανθρωπιστικών σπουδών. Αντιθέτως. για τις Φυσικές επιστήμες είναι απαραίτητο ένα σύνολο προαπαιτούμενων γνώσεων για τον υποψήφιο φοιτητή που θα μπεί σε πολυτεχνικές, ιατρικές, γεωπονικές ή παρόμοιες σπουδές, το οποίο δεν είναι δυνατό να διδαχθεί στο Πανεπιστήμιο, αλλά στο πλαίσιο μιας συγκεκριμένης κατεύθυνσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Κατανοώ το πρόβλημα όμως η λύση για τη διατήρηση θέσεων εργασίας στην εκπαίδευση δεν μπορεί να είναι ο κανιβαλισμός άλλων ειδικών και βασικών μαθημάτων. Η ενίσχυση της πληροφορικής στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο είναι μια προτεινόμενη λύση. " Α) Χαίρομαι που κάθε τόσο κάποιος βλέπει συντεχνιασμό καθηγητών που είχαν 2 ώρες την εβδομάδα μάθημα και δεν βλέπει αυτών που έχουν 4-6 και θέλουν και περισσότερες. Είναι άμεσα πιστευτός. Διαφωνώ πλήρως με το ΔΗμοτικό και την πληροφορική εκτός από την ΣΤ τάξη. Θέλετε παιδιά παχύσαρκα και εθισμένα στην διαδίκτυο; οι κατάλληλες ηλικίες στην Ελλάδα να μάθουν Πληροφορική τα παιδιά είναι το Γυμνάσιο και το Λύεκιο. Στο Δημοτικό βλε΄πουν τον Η/Υ σαν παιχνίδι και διδάσκονται πράγματα τα οποία κάλλιστα μπορούν αν διδαχτούν στο Γυμνάσιο. Α΄ρα Προτείνω Πληροφορική σε Γυμνάσιο-Λύκειο και μόνο στην ΣΤ Δημοτικού σαν εισαγωγή για το Γυμνάσιο. β)Όπως πολύ ωραία ένας χημικός έγραψε εδώ "μα τι τι θέλουν την Πληροφορική και την αλγοριθμική στο Λύκειο? θα τους τα μάθουν από την αρχή στις σχολές που θα μπούνε!" Έτσι λοιπόν φίλε μου και την φυσική και τα μαθηματικά και τη λατρεμένη Χημεία δεν είναι ανάγκη να τη διδάσκονται σε προχωρημένο επίπεδο στο Λύκειο , θα την μαθαίνουν από την αρχή στις σχολές που εισάγονται!" - σύμφωνα με τη γνώμη ενός χημικού όχι συντεχνιακου