Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΠΕΤΡΕΛΗΣ | 28 Νοεμβρίου 2009, 01:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΕΙΜΑΙ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΟΝ 4Π/2008 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ(ΚΩΔΙΚΟΣ ΘΕΣΗΣ 18.24).ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΗΤΑΝ ΕΝΝΕΑ (9),ΑΝ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ 6 ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΛΟΓΩ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΥΣ.ΣΥΝΕΠΩΣ, Η <> ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΔΙΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ (Π.Χ 20% )ΝΑ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΣΟΝ, ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ, ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚ ΚΡΙΤΗΡΙΑ(ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ).