Πρέπει απαραιτήτως να υπάρχει η Πληροφορική ως μάθημα γενικής παιδείας και στην Β' και Γ' τάξη του Επαγγελματικού Λυκείου.
Είναι δυνατόν σήμερα, που σε όλες τις εφαρμοσμένες επιστήμες δεν υπάρχει ούτε μία εργασία(σχέδιο-αυτοματισμός-εγκατάσταση) που να ολοκληρώνεται χωρίς χρήση προηγμένων εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, να μην έχουν οι μαθητές των μεγαλύτερων τάξεων ενός σύγχρονου Επαγγελματικού Λυκείου, ένα μάθημα που θα "εκσυγχονίσει" την εξειδίκευσή τους στο γνωστικό τους αντικείμενο με πιο προχωρημένες γνώσεις Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Σας ευχαριστώ!
Πρέπει απαραιτήτως να υπάρχει η Πληροφορική ως μάθημα γενικής παιδείας και στην Β' και Γ' τάξη του Επαγγελματικού Λυκείου. Είναι δυνατόν σήμερα, που σε όλες τις εφαρμοσμένες επιστήμες δεν υπάρχει ούτε μία εργασία(σχέδιο-αυτοματισμός-εγκατάσταση) που να ολοκληρώνεται χωρίς χρήση προηγμένων εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, να μην έχουν οι μαθητές των μεγαλύτερων τάξεων ενός σύγχρονου Επαγγελματικού Λυκείου, ένα μάθημα που θα "εκσυγχονίσει" την εξειδίκευσή τους στο γνωστικό τους αντικείμενο με πιο προχωρημένες γνώσεις Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Σας ευχαριστώ!