Αντί να υποστηρίζει ο καθένας ότι νομίζει (προφανώς όλοι έχουν κάποιο δίκιο) μήπως θα έπρεπε να ερωτηθούν αυτοί που χρόνια τώρα έχουν επιφορτιστεί με το βάρος της ενημέρωσης για κάθε σύστημα εισαγωγής αλλά και για όλες τις διεξόδους μετά το γυμνάσιο και μετά το λύκειο;
Αυτοί που χρόνια ολόκληρα έχουν δεχτεί σχεδόν το σύνολο των μαθητών σε ατομικές ή ομαδικές συνεδρίες.
Αυτοί που δέχονται για να βρουν λύση τους φοιτητές που πέρασαν σε τμήματα που δεν καλύπτουν τις προσδοκίες τους.
Αυτοί που καλύπτουν έγκυρα και πάντα δωρεάν όλες τις ανάγκες προσανατολισμού των εφήβων και των νέων μέχρι 26 ετών.
Αυτοί που μόνοι πλέον (1 ή 2 ανά νομό) έχουν φορτωθεί το βάρος όλου του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού διότι το ελληνικό κράτος θεώρησε άχρηστες και ακριβές τις δομές ΓΡΑΣΕΠ (γραφεία σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού μέσα στα σχολεία), άχρηστο το ΣΕΠ στην Α' Λυκείου και πλέον άχρηστο το ΣΕΠ και στη Γ' Γυμνασίου.
Αξιοποιήστε κύριοι του Υπουργείου τους ελάχιστους πλέον εναπομείναντες ήρωες που στελεχώνουν τα Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού και είναι υποχρεωμένοι να λειτουργούν ως αποσβεστήρες της έντασης που οι όποιες αιφνίδιες αλλαγές του συστήματος προκαλούν!
Όλοι (οι ελάχιστοι πλέον) που απέμειναν στο θεσμό είναι πολύ έμπειροι και με υψηλά προσόντα (μεταπτυχιακοί τίτλοι, μακρόχρονες επιμορφώσεις κλπ). Ρωτήστε τους!
Και αν κάποια στελέχη των ΚΕΣΥΠ παρακολουθούν τα διαβούλευση ας γράψουν τη γνώμη τους αναφέροντας την ιδιότητά τους. Άλλη βαρύτητα έχει η άποψη κάποιου που είτε ενδιαφέρεται μόνο για το δικό του παιδί είτε μόνο για τη δική του θέση στην εκπαίδευση και άλλη κάποιου που έχει την εμπειρία επαγγελματικού προσανατολισμού εκατοντάδων ή και χιλιάδων μαθητών.
Αντί να υποστηρίζει ο καθένας ότι νομίζει (προφανώς όλοι έχουν κάποιο δίκιο) μήπως θα έπρεπε να ερωτηθούν αυτοί που χρόνια τώρα έχουν επιφορτιστεί με το βάρος της ενημέρωσης για κάθε σύστημα εισαγωγής αλλά και για όλες τις διεξόδους μετά το γυμνάσιο και μετά το λύκειο; Αυτοί που χρόνια ολόκληρα έχουν δεχτεί σχεδόν το σύνολο των μαθητών σε ατομικές ή ομαδικές συνεδρίες. Αυτοί που δέχονται για να βρουν λύση τους φοιτητές που πέρασαν σε τμήματα που δεν καλύπτουν τις προσδοκίες τους. Αυτοί που καλύπτουν έγκυρα και πάντα δωρεάν όλες τις ανάγκες προσανατολισμού των εφήβων και των νέων μέχρι 26 ετών. Αυτοί που μόνοι πλέον (1 ή 2 ανά νομό) έχουν φορτωθεί το βάρος όλου του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού διότι το ελληνικό κράτος θεώρησε άχρηστες και ακριβές τις δομές ΓΡΑΣΕΠ (γραφεία σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού μέσα στα σχολεία), άχρηστο το ΣΕΠ στην Α' Λυκείου και πλέον άχρηστο το ΣΕΠ και στη Γ' Γυμνασίου. Αξιοποιήστε κύριοι του Υπουργείου τους ελάχιστους πλέον εναπομείναντες ήρωες που στελεχώνουν τα Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού και είναι υποχρεωμένοι να λειτουργούν ως αποσβεστήρες της έντασης που οι όποιες αιφνίδιες αλλαγές του συστήματος προκαλούν! Όλοι (οι ελάχιστοι πλέον) που απέμειναν στο θεσμό είναι πολύ έμπειροι και με υψηλά προσόντα (μεταπτυχιακοί τίτλοι, μακρόχρονες επιμορφώσεις κλπ). Ρωτήστε τους! Και αν κάποια στελέχη των ΚΕΣΥΠ παρακολουθούν τα διαβούλευση ας γράψουν τη γνώμη τους αναφέροντας την ιδιότητά τους. Άλλη βαρύτητα έχει η άποψη κάποιου που είτε ενδιαφέρεται μόνο για το δικό του παιδί είτε μόνο για τη δική του θέση στην εκπαίδευση και άλλη κάποιου που έχει την εμπειρία επαγγελματικού προσανατολισμού εκατοντάδων ή και χιλιάδων μαθητών.