• Σχόλιο του χρήστη 'Β Κ' | 18 Αυγούστου 2013, 12:50

    Δεν παρατηρεί κανείς όλο και πιο συχνά ότι οι μαθητές σήμερα είναι πάρα πολύ καλοί γνώστες -άριστοι θα έλεγα- των θετικών επιστημών (φυσική, μαθηματικά , χημεία κοκ), αλλά "πάσχουν" σε θέματα ιστορίας, φιλοσοφίας και πολιτισμού γενικότερα? Ενεργοποιήστε το ΠΔ66/2009 για τους πτυχιούχους του "Ευρωπαϊκού Πολιτισμού" με τη θέσπιση κλάδου ΠΕ "Ιστορίας και Πολιτισμού" και δώστε τους τη δυνατότητα να μεταδώσουν τις γνώσεις τους γενικότερα στην κοινωνία, ώστε η χώρα που γέννησε τον πολιτισμό να αναδειχθεί στον τομέα στον οποίο ήταν ανέκαθεν ισχυρή και πρωτοπόρα και για τον οποίο την γνωρίζει ολόκληρος ο υπόλοιπος κόσμος, δηλαδή στην καλλιέργεια του πολιτισμού. Η Ελλάδα δεν μπορεί να ανταγωνιστεί -για διάφορους λόγους- άλλες χώρες στο να φτιάχνει, λ.χ., βίδες ή εξαρτήματα και να τα πουλά στον υπόλοιπο κόσμο. Διαθέτει, όμως, το συγκριτικό πλεονέκτημα του Πολιτισμού. Ταυτόχρονα, δώστε τη δυνατότητα στα νέα παιδιά να μάθουν για τον ευρωπαϊκό πολιτισμό και να καταλάβουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι δυτικές κοινωνίες, τη διακριτή φιλοσοφική παράδοση, τη διαχρονική πολιτισμική εξέλιξη σε Ανατολή και Δύση, καθώς και τους λόγους για τους οποίους η χώρα μας έμεινε "πίσω" από τις εξελίξεις. Δώστε στα παιδιά την ευκαιρία να αναπτύξουν την ορθολογικότητα, την αναλυτική και την κριτική σκέψη. Αυτά τα στοιχεία ήταν πάντοτε παντελώς απόντα από τη δημόσια εκπαίδευση και οι συνέπειες είναι -θεωρώ- ολοφάνερες και φυσιολογικές. Κάντε μια μικρή, αλλά ριζοσπαστική και ελπιδοφόρα νέα αρχή!