• Σχόλιο του χρήστη 'Αγγελική Αγγελοπούλου' | 18 Αυγούστου 2013, 12:51

    Από την Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν καθοριστεί οκτώ ικανότητες-δεξιότητες-χαρακτηριστικά (δώστε όποιο όνομα θέλετε, δεν έχει σημασία μιας και το αποτέλεσμα είναι το ίδιο) που το εκπαιδευτικό σύστημα των χωρών-μελών θα πρέπει να φροντίσει να αναπτυχθούν σε όλους τους μαθητές. Εκτός από την ικανότητα χρήσης και επικοινωνίας στη μητρική γλώσσα του καθενός (αυτονόητο νομίζω), έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη μαθηματικής σκέψης και γνώσης φυσικών επιστημών(σωστό) αλλά και στην ικανότητα επικοινωνίας χρησιμοποιώντας ξένες γλώσσες, αλλά και στην εκπαίδευση στην τεχνολογία (η εποχή μας το επιβάλλει). Απορία, λοιπόν, προκαλεί η μείωση των ωρών διδασκαλίας των ξένων γλωσσών στο νέο λύκειο, δημιουργώντας κενό στο επίπεδο των μαθητών από το γυμνάσιο μέχρι το τέλος του λυκείου. Οι μαθητές που θα επιλέξουν σχολές που απαιτούν ειδικό μάθημα ξένης γλώσσας πώς θα ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των εξετάσεων; Πηγαίνοντας σε φροντιστήρια;; Και κάτι τελευταίο: στην κατεξοχήν εποχή της τεχνολογίας, η πληροφορική που είναι στο νέο λύκειο;; Οι μαθητές μας θα είναι τεχνολογικά αναλφάβητοι;;